Så går turen til Brædstrup...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder, så går turen imorgen tidlig til brædtrup til forundersøgelse.

Er der noget man skal være særlig opmærksom på at spørge om ?

Vi har tidligere gennemgået to IUI hos en gyn, men grundet meget lav sædkvalitet, skal vi nu igang på brædstrup. Så tænker om man er klar til at starte behandling efter denne samtale, eller hvordan foregår det?

Jeg har fået lavet passageundersøgelse og der var fin passage!

Håber der er nogle erfarne piger, som vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Putomanen

Da vi skulle starte i behandling, skulle vi direkte til ICSI pga. stærkt nedsat sædkvalitet.

Vi blev indkladt til et infomøde med en masse andre,s om også skulle statre, hvor vi fik fortalt en masse og fik udleveret informationer på papir.

Jeg ved desværre ikke hvordan det foregår på Brædstrup, det lyder som om I får et personligt møde?

Jeg håber i hvertfald, at det går godt. Det er jo en stor ny verden som kan virke meget uoverskuelig, så de tkan være svært at forberede sig ordenligt

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for dit svar. Ja for os er det et personlig møde, kun for os, men nu må vi se hvad de siger imorgen.

Anmeld

27. november 2011

Nessie

Vi var på Brædstrup, og var også til en personlig samtale. Vi talte bare lidt om behandlingen, og fik besked på at der skulle laves en ny sædprøve, og så fik vi tid til en ny samtale.

Tror såmænd ikke der sker det helt vilde, men bare en lille info samtale med jer, så I ved hvad der skal foregå.

God fornøjelse

Anmeld

27. november 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Som overskriften lyder, så går turen imorgen tidlig til brædtrup til forundersøgelse.

Er der noget man skal være særlig opmærksom på at spørge om ?

Vi har tidligere gennemgået to IUI hos en gyn, men grundet meget lav sædkvalitet, skal vi nu igang på brædstrup. Så tænker om man er klar til at starte behandling efter denne samtale, eller hvordan foregår det?

Jeg har fået lavet passageundersøgelse og der var fin passage!

Håber der er nogle erfarne piger, som vil hjælpe

Jeg har samme historie sóm dig. jeg var også gennem insemination men hans sæd var micro lav så blev til icsi på netop brædstrup. de er så søde. som udgangspunkt var vi klar til behandling, men lav sædkvalitet kan hænge sammen med manden bærer genet til cystisk fibrose, så de tog en ekstra blodprøve på min kæreste. efter en måned havde vi svaret og kunne meldes klar til behandling. (er manden bærer tjekker de dig- er du også bærer tjekker man æget mener jeg, er du ikke så no worries). Kan dog være de bare sir go' til jer- det må vi håbe held og lykke

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar l.kjoeller. Lige netop som du skriver, har vi idag fået taget disse prøver og venter nu på svar, som hun mente ville forelægge om 6 uger, men kunne jo håbe på 4 uger som jer

Kan se du er gravid, stort tillykke, hvor hurtig lykkedes det jer og synes du behandlingen var slem?

Anmeld

28. november 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

VVIssirinringringedringedeoogvtltjeulejlighetjekktjekkedtjekkedesåTusind tak for svar l.kjoeller. Lige netop som du skriver, har vi idag fået taget disse prøver og venter nu på svar, som hun mente ville forelægge om 6 uger, men kunne jo håbe på 4 uger som jer

Kan se du er gravid, stort tillykke, hvor hurtig lykkedes det jer og synes du behandlingen var slem?

Vi ringede og tjekkede på svaret efter 4 uger så kan i jo prøve jamen syns ikke behandlingen var slem. VAr lidt skidt efter ægudtagning men det var det eneste. Vi blev gravide i 1 forsøg. DEr er 33 % chance men er også baseret på par hvor kvinden fejler noget så bilder mig ind at oddsene er bedre for os 1000 tak for lykønskning og held og lykke til jer. BLiver så spændene

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Uh håber vi er lige så heldige som jer Glæder mig bare sådan til alt dette er overstået!

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Uh håber vi er lige så heldige som jer Glæder mig bare sådan til alt dette er overstået!

Hold mig opdateret ikke? jeg er meget optimistisk. det skal kun sætte sig fast så tag en slapper og tænk positivt så er jeg sikker på der er bingo. du er meget velkommen til at skrive under forløbet hvis der dukker nogle spørgsmål op after hours eller noget

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Dejligt med sådan en optimistisk tankegang - har du også kunne opretholde den hos dig selv i jeres forløb?

Skal nok holde dig opdateret undervejs og kan sagtens være jeg gør brug af dit tilbud med at skrive til dig.

Kan se at i også blev gravide ret hurtigt på naturligvis, men mistede, dette skete også for os, så indtil nu ligner forløbet lidt hinanden, tager det som et godt tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.