Søger gaveideer til pige mellem 1-2 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Lunae

Puha, nu er det snart jul og jeg synes bare det er så svært at finde på ønsker til hende! Hun mangler virkelig ikke noget, men det accepterer familien selvfølgelig ikke

Hvad har i ønsket jer til jeres små poder?
Eller har i noget derhjemme, som bare er must have i den alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Lunae

Er der slet ingen, som har nogle forslag ?

Anmeld

27. november 2011

livhemdrup

Lunae skriver:

Puha, nu er det snart jul og jeg synes bare det er så svært at finde på ønsker til hende! Hun mangler virkelig ikke noget, men det accepterer familien selvfølgelig ikke

legekøkken, gryder mad ting. Dukkevogn, dukker, dukkehus fra fisher prise, dukke tilbehør. dukke seng. puslebord til dukke. puslespil. store perler, modeller voks. tøj. cdér. bøger. dvd film.

Anmeld

27. november 2011

Lunae

livhemdrup skriver:

legekøkken, gryder mad ting. Dukkevogn, dukker, dukkehus fra fisher prise, dukke tilbehør. dukke seng. puslebord til dukke. puslespil. store perler, modeller voks. tøj. cdér. bøger. dvd film.

mange tak for input. Vi regner selv med at købe et legekøkken til hende

Må de godt have modellervoks i den alder?

Anmeld

27. november 2011

livhemdrup

Lunae skriver:

mange tak for input. Vi regner selv med at købe et legekøkken til hende

Må de godt have modellervoks i den alder?

mine har haft det. De sad ved spisebordet og legede med det under voksen opsyn og nød det i fulde drag. Da de kan lave alt muligt. Men der står vist 3 år og opefter på æskerne tror jeg.

Anmeld

27. november 2011

TaAsJu

Et telt, det har vores piger stor glæde af de har vært fyldt op med bamser...

Anmeld

27. november 2011

Mette.

Lunae skriver:

Haba træ byggekoldser, dukkevogn fra Smallstuff, dukker, hoppdyr fra Krea, Fisher Price legetøj, tøj og uld undertøj er hvad der står på Emilies ønskeseddel.

Anmeld

27. november 2011

Mette.

Hov jeg glemte, måske Duplo kunne være et hit? Emilie har meget, så derfor ikke et ønske til jul, men hun elsker at lege med det, især bilerne hun kan køre rundt med.

Anmeld

27. november 2011

Koen.

Her hitter dukker og alt der høre til dukker, biler,traktore ovs, duplo,plastik dyr, legekøkken + tilbehør

Anmeld

27. november 2011

lilledittemor

Lunae skriver:

Til min niece på næsten 2 1/2 år (ved godt at det er lidt ældre) køber vi sådan et tegnebræt/plade hvor man tegner med en falsk pen og når man ryster den, så forsvinder tegningen. Så får hun et puslespil hvor hun selv skal tegne et billede på (fra Tiger) og en masse småmønter som hun selv kan putte i sin sparegris (:

Ellers har de ønsket sig tilskud til f.eks. mor/barn gymnastik og zoologisk have kort og tivoli årskort osv. (:

Når min datter bliver omkring et år, vil jeg ønske mig et lille badebassin til hende, og så de der plastik-kugle-bolde man kan få i en masse farver, til at putte i - så kan de sidde der og hygge sig og kaste lidt rundt med dem (:

Håber at du finde på noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.