Hmm.....ja det kan man jo også drømme om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Carina1977

Havde mareridt i nat....vågnede op ved at jeg lå og skreg....håber ikke naboerne hørte det 

Jeg havde været lidt bange inden jeg havde lagt mig til at sove....syntes jeg kunne høre lyde og blev rigtig paranoid. Ja det er typisk mig 

Og selvfølgelig fik jeg jo så mareridt pga. det.....det er jo meget naturligt, men hvor jeg bare hader det.

Jeg drømte at jeg drømte, at et spøgelse var efter mig. heh ja, hvordan kan man egentlig drømme at man drømmer....men det gjorde jeg altså. Og nu sidder jeg og tør ikke gå i seng, fordi jeg er bange for at få mareridt igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Maemi

Ej, jeg kender det ALT for godt.... Og jeg hader det! 
Det er noget af det mest ubehagelige... Håber at du klare den og får sovet lidt mere, forhåbenlig ligger du ikke vågen hele natten igennem. 

Godnat og sov godt, UDEN mareridt! 

Anmeld

27. november 2011

nilletøz

Nej hvor jeg kender det alt for godt det der... 

Jeg kan også drømme noget om natten og huske det dagen efter, og når jeg så skal i seng, husker jeg det igen, og har sværet ved at finde ro, og må over og ligge tæt op af kæresten...

Anmeld

27. november 2011

Carina1977

Maemi skriver:

Ej, jeg kender det ALT for godt.... Og jeg hader det! 
Det er noget af det mest ubehagelige... Håber at du klare den og får sovet lidt mere, forhåbenlig ligger du ikke vågen hele natten igennem. 

Godnat og sov godt, UDEN mareridt! 

Ja det er bare noget af det værste....heldigvis er det meget sjældent jeg har mareridt...men når det først er sket, så er man bange for at det sker igen. Som oftest når jeg har mareridt, så drømmer jeg at der sker min søn noget, og de drømme er meget værre.

Men nul af de drømme til mig og nul spøgelsesdrømme....basta. Tænker at det er frygten for det ukendte, der lige banker på. Er skide bange for spøgelser, selvom jeg jo egentlig ikke ved om de eksisterer  Så jeg plejer normalt at liste udenom de tråde herinde, hvor folk skriver om noget paranormalt eller hvad det nu hedder, for ellers får jeg med garanti mareridt....siger konen på 34 år hehe 

Anmeld

27. november 2011

Carina1977

nilletøz skriver:

Nej hvor jeg kender det alt for godt det der... 

Jeg kan også drømme noget om natten og huske det dagen efter, og når jeg så skal i seng, husker jeg det igen, og har sværet ved at finde ro, og må over og ligge tæt op af kæresten...

Ja jeg kunne huske det i detaljer da jeg vågnede, men resten af dagen har jeg ikke tænkt videre over det.....men så er det bare kommet frem igen nu hvor det er ved at være sengetid igen 

Tror jeg venter med at gå i seng indtil at jeg er så træt, at jeg falder i søvn med det samme......ellers bilder jeg mig sikkert ind at jeg kan høre mystiske lyde igen 

Nu er jeg helt alene, har ingen mand at putte mig ind til.......så jeg må være en stor pige nu, og droppe det fis...tror jeg nok hehe 

Men min søn har også fået sat griller i hovedet på mig. Han har sådan et digital kamera, som kan søge efter noget der er i bevægelse, og så påstod han at der var noget der bevægede sig inde i mit soveværelse....dumme unge  Jeg ved der var en myg derinde, så det er helt bestemt den 

Anmeld

27. november 2011

Maemi

Carina1977 skriver:

Ja det er bare noget af det værste....heldigvis er det meget sjældent jeg har mareridt...men når det først er sket, så er man bange for at det sker igen. Som oftest når jeg har mareridt, så drømmer jeg at der sker min søn noget, og de drømme er meget værre.

Men nul af de drømme til mig og nul spøgelsesdrømme....basta. Tænker at det er frygten for det ukendte, der lige banker på. Er skide bange for spøgelser, selvom jeg jo egentlig ikke ved om de eksisterer  Så jeg plejer normalt at liste udenom de tråde herinde, hvor folk skriver om noget paranormalt eller hvad det nu hedder, for ellers får jeg med garanti mareridt....siger konen på 34 år hehe 

Ej, for søren! Stakkels dig altså... Der burde være en regl om at ALLE drømme skulle være lykkelige og gode - så ville det jo være meget lettere!  

Jeg har rigtigt ofte mareridt og lidere faktisk ret meget under det.. 
Ofte vågner jeg af et mareridt, voldsomt ved at jeg græder og ligger ekstremt utroligt. Jeg 'vågner' også nogle gange og har hallucinationer, fra min drøm (nærmest som om jeg ikke vågner rigtigt) men jeg er seriøst ved mit fulde fem! Det er totalt sindsygt, ser fx. kæmpe edderkopper som kravler oven på min dyne! (edderkopper = min største frygt!) Og det er SÅ ægte!! Så er min kæreste nødtil at tænde lyset og ryste min dyne, for at vise at der ingen edderkopper er... 
Men ja, stakkels min kæreste... Det er utrolig at han holder ud endnu.. Det sker ca. en gang om ugen!  

Nogle siger at jeg burde gå til lægen... 

Så vær du glad for at de mareridt ikke er der så tit hehe. Sorry det meget lange indslag jeg lige fik skrevet mig her  

Anmeld

27. november 2011

nilletøz

Carina1977 skriver:

Ja jeg kunne huske det i detaljer da jeg vågnede, men resten af dagen har jeg ikke tænkt videre over det.....men så er det bare kommet frem igen nu hvor det er ved at være sengetid igen 

Tror jeg venter med at gå i seng indtil at jeg er så træt, at jeg falder i søvn med det samme......ellers bilder jeg mig sikkert ind at jeg kan høre mystiske lyde igen 

Nu er jeg helt alene, har ingen mand at putte mig ind til.......så jeg må være en stor pige nu, og droppe det fis...tror jeg nok hehe 

Men min søn har også fået sat griller i hovedet på mig. Han har sådan et digital kamera, som kan søge efter noget der er i bevægelse, og så påstod han at der var noget der bevægede sig inde i mit soveværelse....dumme unge  Jeg ved der var en myg derinde, så det er helt bestemt den 

Ja det kan jeg ogås nogen gange.. Nogen gange bliver jeg lidt skræm af dem dagen efter, og er utryk hele dagen...

Nogen gange har det hjulpet jeg har skrevet det ned i min dagbog..

Jeg har en gang, også måtte vente med at gå i seng, fordi jeg troede der var nogen i mit soveværelse, men kom aldrig i seng, for faldt i søvn på sofaen.. 

Det var da en værre dreng du har der, der sådan skal skræmme sin mor 

Men ja det er sværet når man er alene uden nogen andre, og men derfor skal være den store pige..

Håber du for noget søvn trods alt

Anmeld

27. november 2011

Carina1977

Maemi skriver:

Ej, for søren! Stakkels dig altså... Der burde være en regl om at ALLE drømme skulle være lykkelige og gode - så ville det jo være meget lettere!  

Jeg har rigtigt ofte mareridt og lidere faktisk ret meget under det.. 
Ofte vågner jeg af et mareridt, voldsomt ved at jeg græder og ligger ekstremt utroligt. Jeg 'vågner' også nogle gange og har hallucinationer, fra min drøm (nærmest som om jeg ikke vågner rigtigt) men jeg er seriøst ved mit fulde fem! Det er totalt sindsygt, ser fx. kæmpe edderkopper som kravler oven på min dyne! (edderkopper = min største frygt!) Og det er SÅ ægte!! Så er min kæreste nødtil at tænde lyset og ryste min dyne, for at vise at der ingen edderkopper er... 
Men ja, stakkels min kæreste... Det er utrolig at han holder ud endnu.. Det sker ca. en gang om ugen!  

Nogle siger at jeg burde gå til lægen... 

Så vær du glad for at de mareridt ikke er der så tit hehe. Sorry det meget lange indslag jeg lige fik skrevet mig her  

Hehe nej det er kun dejligt at læse, at det ikke bare er mig der er pivet 

Må være forfærdeligt at have mareridt så tit  Jeg er også angst for edderkopper, men pudsigt nok har jeg aldrig drømt om dem. Havde meget feber-mareridt som barn og der drømte jeg ret vilde drømme....det kunne være jeg vågnede og så svømmede der fisk oppe i luften, eller en lang orm der ville gribe fat i mig, eller et kæmpe øje der sagde gå gå gå til mig....og jeg VAR vågen hver gang, jeg sov ikke. Jeg kan bare huske den der angst, og den var forfærdelig. Så jeg kan faktisk godt sætte mig ind i, hvordan du må have det  

Hmm men det må jo være din underbevidsthed der lige fortæller dig noget. Det plejer de kloge jo at sige 

Anmeld

27. november 2011

Carina1977

nilletøz skriver:

Ja det kan jeg ogås nogen gange.. Nogen gange bliver jeg lidt skræm af dem dagen efter, og er utryk hele dagen...

Nogen gange har det hjulpet jeg har skrevet det ned i min dagbog..

Jeg har en gang, også måtte vente med at gå i seng, fordi jeg troede der var nogen i mit soveværelse, men kom aldrig i seng, for faldt i søvn på sofaen.. 

Det var da en værre dreng du har der, der sådan skal skræmme sin mor 

Men ja det er sværet når man er alene uden nogen andre, og men derfor skal være den store pige..

Håber du for noget søvn trods alt

Heh jeg har vænnet mig til ham.....han er bare min drillepind...og han elsker det. Men han har nok fået det fra mig......jeg synes det er så fantastisk morsomt at drille ham 

At han så er så snu at drille med noget han ved jeg er angst for....det er så en anden snak haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.