Carina1977 skriver:
Ja jeg kunne huske det i detaljer da jeg vågnede, men resten af dagen har jeg ikke tænkt videre over det.....men så er det bare kommet frem igen nu hvor det er ved at være sengetid igen 
Tror jeg venter med at gå i seng indtil at jeg er så træt, at jeg falder i søvn med det samme......ellers bilder jeg mig sikkert ind at jeg kan høre mystiske lyde igen 
Nu er jeg helt alene, har ingen mand at putte mig ind til.......så jeg må være en stor pige nu, og droppe det fis...tror jeg nok hehe 
Men min søn har også fået sat griller i hovedet på mig. Han har sådan et digital kamera, som kan søge efter noget der er i bevægelse, og så påstod han at der var noget der bevægede sig inde i mit soveværelse....dumme unge
Jeg ved der var en myg derinde, så det er helt bestemt den 
Ja det kan jeg ogås nogen gange.. Nogen gange bliver jeg lidt skræm af dem dagen efter, og er utryk hele dagen...
Nogen gange har det hjulpet jeg har skrevet det ned i min dagbog..
Jeg har en gang, også måtte vente med at gå i seng, fordi jeg troede der var nogen i mit soveværelse, men kom aldrig i seng, for faldt i søvn på sofaen.. 
Det var da en værre dreng du har der, der sådan skal skræmme sin mor
Men ja det er sværet når man er alene uden nogen andre, og men derfor skal være den store pige..
Håber du for noget søvn trods alt
Anmeld