Årets julekort - vis dem frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.891 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Hasselnødden

Inspireret af verdens sødeste lille nisse

Indtil videre er dette vores... men... der kommer nok flere muligheder inden december

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Tullemuzz

Hvor er det godt Har du selv lavet det? hvis ja hvor? har ikke råd til og få en prof til og gøre det med vores unger så ville da være rart hvis jeg selv ku trylle lidt

Anmeld

27. november 2011

Hasselnødden

Tullemuzz skriver:

Hvor er det godt Har du selv lavet det? hvis ja hvor? har ikke råd til og få en prof til og gøre det med vores unger så ville da være rart hvis jeg selv ku trylle lidt

Ja både og. Det er en app til Iphone, den hedder X-lifecards og så er der den til de mere almindelige billeder Lifecards. De kan printes ud som postkort, vi gjorde det sidste år med dette 

Anmeld

28. november 2011

K&S

Hmm, jeg må ikke kopiere hele kortet, men deler gerne billedet af min lille skønne nisse igen

Anmeld

28. november 2011

GitteC78

Ih altså hvor nogle søde jule billeder af jeres børn . Jeg har i flere dage kæmpet med min søn på 14 mdr. han vil ikke sidde stille med en nissehue på hovedet. Hver gang huen kommer på hovedet og jeg er klar til at tage et billede, tager han huen af  øv øv...

Anmeld

28. november 2011

BabyAnno2012

Her er vores julekort for i år

Taget hos vores lokale fotograff for sølle 129,- for 10 billeder incl kuverter (og det er incl fotograferingen)

Anmeld

28. november 2011

Hasselnødden

Sikke dejlige julekort!  Og øv GitteC78, men mon ikke det lykkedes. Vi har jo heldigvis ikke den første endnu og skulle datoen overskrides, så er der jo stadig rig lejlighed til at tage et billede og sende kortene  Måske skal han bare distraheres?  En dvd, en bil der bevæger sig.. ud i haven og lad ham udforske... jeg vil også sige, det var så langt nemmere sidste år, Elias rørte sig ikke ret meget ud af pletten. I år var det straks sværere indtil han ville sidde nede i sin trillebør, så sprang mor til... er stadigvæk i tvivl om det skal være dét - men foreløbigt er det  og dejlig er han - ville dog helst have et uden sut. Det var ren søndagsafslapning med nattøj og sut langt oppe af dagen - hygge med mor og far - ja ..

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

Har ombestemt mig og sender istedet dette kort til familien - meget lignende det første, men det blev for dinglet... men kan godt lide det enkle ved dette

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

vores fra sidste år.

vi har endnu ikke fået taget vores til i år....  men der skal humor helt klart indgå..  

Anmeld

1. december 2011

Hasselnødden

isabellamor skriver:

vores fra sidste år.

vi har endnu ikke fået taget vores til i år....  men der skal humor helt klart indgå..  

O-K ja I sender jo heldigvis til folk der kender jeres humor og jer Jeg ville ikke bryde mig om dét, men kan faktisk godt se den lidt truckede type sjov over det...  og smilede da overraskende også. Det fortæller jo bare I er nogen vrre nogen og sikkert umådelige fantastisk sjovt og hyggeligt nede på jorden selskab  am I right?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.