peugeot 107

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.850 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. november 2011

..

Hejsa.

Overvejer at købe en peugeot 107. Nogen der har eller har haft sådan en som har noget enten godt eller skidt at sige om den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Macrolf skriver:

Hejsa.

Overvejer at købe en peugeot 107. Nogen der har eller har haft sådan en som har noget enten godt eller skidt at sige om den?

Sådan en har min mormor og morfar haft  Nu har jeg ikke kørekort osv men vil ikke mene der er noget at brokke sig over ved den

Udover benpladsen på bagsædet, det er lidt trængt

Anmeld

26. november 2011

Simon's moar <3

Fik lige en i fødselsdagsgave i tirsdags faktisk
Og jeg er super glad for den ! Godt nok er den ikke mega stor, men Simon's autostol kan sagtens være bag i, og man kan selv slå airbag fra foran, så barnet kan sidde der.
Bagagerummet er der ikke meget plads i, men hvis man skal ha klap-/barnevogn med, kan man købe sådan et stativ og sætte bagpå, og så kalechen (staves?) på bagsæddet.. Bare husk sådan en nummerplade med lygter på, til at sætte på stellet, for den dækker nemlig bilens nummerplade.

Har intet negativt at sige om den, men har jo heller ikke haft den så lang tid endnu  

Anmeld

26. november 2011

LSU

Jeg har en Citroën C1, som er stort set den samme bil og jeg er helt tosset med den. 

Vi købte egentlig vores som nr 2 bil. Bare sådan i reserve hvis vi begge skulle noget og ellers skulle den bare holde stille. Vi har i forvejen en 7 personers, med automatgear, så vi tænkte at den ville vi helt sikkert køre i de fleste gange. Men nej... Vi tager ALTID den lille (raketten bliver den kaldt) når vi skal noget.

Det er rigtigt, som de andre også skriver, at der ikke er meget plads bagi. Dog kan der godt sidde 4 voksne i bilen.

Det eneste minus jeg faktisk har fundet, er at der ikke nogle sele til den der kan sidde i midten bagi (Det kan dog være, at det er lavet om, min bil er fra 2009)

Køn den! Den er fantastisk og billig!

Anmeld

26. november 2011

bøgelund

Pv86 skriver:

Jeg har en Citroën C1, som er stort set den samme bil og jeg er helt tosset med den. 

Vi købte egentlig vores som nr 2 bil. Bare sådan i reserve hvis vi begge skulle noget og ellers skulle den bare holde stille. Vi har i forvejen en 7 personers, med automatgear, så vi tænkte at den ville vi helt sikkert køre i de fleste gange. Men nej... Vi tager ALTID den lille (raketten bliver den kaldt) når vi skal noget.

Det er rigtigt, som de andre også skriver, at der ikke er meget plads bagi. Dog kan der godt sidde 4 voksne i bilen.

Det eneste minus jeg faktisk har fundet, er at der ikke nogle sele til den der kan sidde i midten bagi (Det kan dog være, at det er lavet om, min bil er fra 2009)

Køn den! Den er fantastisk og billig!

mine forældre har den os som nr. 2 bil. c1éren..

det er jo en sød lille bil. de købte den fra ny i 07, og den har allerede lige fået lavet begyndende rust i undervognen. 

men det er jo en billig bil, og man får hvad man betaler for. alt i alt er det jo en super fin øko bil.. 

Anmeld

26. november 2011

Hougaard92

Min mor har sådan en, og kører selv ret tit i den.

Synes det er en rigtig god bil, og en fin lille bil .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.