Julegave til den bedre halvdel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.109 visninger
35 svar
0 synes godt om
26. november 2011

An&Jo

Jeg har jo lige fået en ny kæreste, og det betyder jo at der også er en ekstra at købe julegave til i år..

MEN hvad dælen skal han have?? til den tid har vi været kærester i 2 måneder, så det skal jo ikke være noget helt vildt, men det skal heller ikke være noget hvor han tænker øv..

Kom med nogle ideer..

Han er 26år og studerende, og hans fritid bliver brugt på arbejde i et gokartcenter og så selvfølgelig på mig.. ellers så har han lige solgt hans båd, der havde ellers været mange ideer man kunne give til den sport..

Piger hjælp mig..

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Pige2009

An&Jo skriver:

Jeg har jo lige fået en ny kæreste, og det betyder jo at der også er en ekstra at købe julegave til i år..

MEN hvad dælen skal han have?? til den tid har vi været kærester i 2 måneder, så det skal jo ikke være noget helt vildt, men det skal heller ikke være noget hvor han tænker øv..

Kom med nogle ideer..

Han er 26år og studerende, og hans fritid bliver brugt på arbejde i et gokartcenter og så selvfølgelig på mig.. ellers så har han lige solgt hans båd, der havde ellers været mange ideer man kunne give til den sport..

Piger hjælp mig..

På forhånd tak for hjælpen

Tja... Lauras far får en Gasolin DVD og en bog

Anmeld

26. november 2011

An&Jo

Baagøe skriver:

Tja... Lauras far får en Gasolin DVD og en bog

tak for svar..

problemet er lidt at jeg ikke helt kender hans musiksmag.. så gasolin ville nok være lidt et sats, men så kunne jeg jo selvfølgelig selv få glæde af den..

Anmeld

26. november 2011

Dinna88

Har han ikke sagt nogle ting, som du har bidt mærke i?

Her havde været sammen tre måneder den første jul - han havde snakket om, at han ikke havde noget penalhus, så han fik et lidt komisk et, der lignede en abe og så puttede jeg en mega lækker deo indeni han blev rigtig glad. 

Anmeld

26. november 2011

An&Jo

Dinna88 skriver:

Har han ikke sagt nogle ting, som du har bidt mærke i?

Her havde været sammen tre måneder den første jul - han havde snakket om, at han ikke havde noget penalhus, så han fik et lidt komisk et, der lignede en abe og så puttede jeg en mega lækker deo indeni han blev rigtig glad. 

Han snakker ikke om så meget udover den BMW han meget gerne vil ned og hente nede i tyskland i det nye år.. Som han siger, lidt glæder skal der vel være nu hvor båden er solgt..

kunne jo selvfølgelig også købe noget til hans lejlighed, men det synes jeg bare er lidt fesent.. Han er lidt som mig, at de ting han gerne vil have er ret dyre, og det er lidt begrænset hvad jeg vil købe for til den første jul..

Anmeld

26. november 2011

Pige2009

An&Jo skriver:

tak for svar..

problemet er lidt at jeg ikke helt kender hans musiksmag.. så gasolin ville nok være lidt et sats, men så kunne jeg jo selvfølgelig selv få glæde af den..

Kan du ikke lure lidt i hans CD'er næste gang I besøger hinanden?

Anmeld

26. november 2011

An&Jo

Baagøe skriver:

Kan du ikke lure lidt i hans CD'er næste gang I besøger hinanden?

han har ikke nogen CD'er..

som mig har han det hele på sin Iphone, og han har så valgt at koble hans telefon på sine højtalere i lejligheden, hvor jeg nøjes med en dock station..
men han har kode på telefonen, så kan ikke engang lure musikken..

Anmeld

26. november 2011

Dinna88

An&Jo skriver:

Han snakker ikke om så meget udover den BMW han meget gerne vil ned og hente nede i tyskland i det nye år.. Som han siger, lidt glæder skal der vel være nu hvor båden er solgt..

kunne jo selvfølgelig også købe noget til hans lejlighed, men det synes jeg bare er lidt fesent.. Han er lidt som mig, at de ting han gerne vil have er ret dyre, og det er lidt begrænset hvad jeg vil købe for til den første jul..

Så giv ham et "klippekort"

1 klip til en massage.

1 klip til en picnic til sommer

1 klip til bla bla bla

Anmeld

26. november 2011

An&Jo

Dinna88 skriver:

Så giv ham et "klippekort"

1 klip til en massage.

1 klip til en picnic til sommer

1 klip til bla bla bla

ja det kunne være en god ide..

Men er det ikke lidt fesent??
Årh jeg hader den første gave, for man ved jo ikke hvad der kommer retur..

Anmeld

26. november 2011

Dinna88

An&Jo skriver:

ja det kunne være en god ide..

Men er det ikke lidt fesent??
Årh jeg hader den første gave, for man ved jo ikke hvad der kommer retur..

Det er det bestemt ikke - det er bedre end noget til hans lejlighed, da det er en langt mere personlig gave. Jeg har givet min kæreste det og han ELSKEDE det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.