Hvilken tvilling/søskendevogn skal vi vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Krussedulle

.. Det er jo en jungle uden lige!! .. Der kommer til at være 1 år mellem vores to drenge, så vi skal have en søskendevogn.. Men hvilken en kan I anbefale? .. Helt ærligt, så er jeg brændt varm på emmaljungaen, meeeen jeg syntes godt nok det er mange penge for sådan en ... Håber der er nogen som kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

hende-nanna

Min søster valgte ikke at købe en tvillingebarnevogn, men i stedet en klapvogn (som jeg ikke kan huske hvad hedder) med søskendesæde under, som er aftageligt, sådan at når den store ikke længere skal sidde der, kan den lille rykke derop, og så fungerer den som en almindelig klapvogn :-)

Anmeld

26. november 2011

Krussedulle

nannafrederiksen skriver:

Min søster valgte ikke at købe en tvillingebarnevogn, men i stedet en klapvogn (som jeg ikke kan huske hvad hedder) med søskendesæde under, som er aftageligt, sådan at når den store ikke længere skal sidde der, kan den lille rykke derop, og så fungerer den som en almindelig klapvogn :-)

Årh, er det de der hvor den 'store' nærmest sidden under den anden? det syntes jeg bare er synd, man kan jo ikke de den som 'ligger' nedenunder.. og Storm vil kun være 12 mdr, så syntes jeg ikke det er helt optimalt.. .. Men tak for tippet

Anmeld

26. november 2011

DitteMarie

Vi har valgt City select fra baby jogger til vores, der er mange kombinations muligheder

Anmeld

26. november 2011

Krussedulle

Banditte skriver:

Vi har valgt City select fra baby jogger til vores, der er mange kombinations muligheder

Den vil jeg da lige kigge på ... Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.