Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
michelledam skriver:Hej piger. Ville høre om ikke der er nogen der læk de med nogle blekoder de ikke skal bruge da jeg mangler 250 point så jeg kan få en badekåbe til Isabella. Da jeg er blevetnødtil at skifte mærke fordi liberos bleer ikke holder på isabellas afføring. Og har fået ødelagt en masse tøj pga pletter efter afføring. Hvis der er nogle dejlige mennesker der ligger inde med disse koder kan i sende en pb til migMange knusser michelle mor til Isabella næsten 6 mdr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GUSO skriver:Hej.. Tror nok jeg har nogle liggende hvis de ikke er røget ud, kigger lige i morgen.. Camilla
michelledam skriver:Åhhh ville virkelig være så dejligt, så kan de være at jeg får den badekåbe til hende alligevel. venter spændt til imorgen
michelledam skriver: Hej piger. Ville høre om ikke der er nogen der læk de med nogle blekoder de ikke skal bruge da jeg mangler 250 point så jeg kan få en badekåbe til Isabella. Da jeg er blevetnødtil at skifte mærke fordi liberos bleer ikke holder på isabellas afføring. Og har fået ødelagt en masse tøj pga pletter efter afføring. Hvis der er nogle dejlige mennesker der ligger inde med disse koder kan i sende en pb til migMange knusser michelle mor til Isabella næsten 6 mdr.
Hej piger. Ville høre om ikke der er nogen der læk de med nogle blekoder de ikke skal bruge da jeg mangler 250 point så jeg kan få en badekåbe til Isabella. Da jeg er blevetnødtil at skifte mærke fordi liberos bleer ikke holder på isabellas afføring. Og har fået ødelagt en masse tøj pga pletter efter afføring. Hvis der er nogle dejlige mennesker der ligger inde med disse koder kan i sende en pb til migMange knusser michelle mor til Isabella næsten 6 mdr.
du kunne engang bruge de samme koder igen igen men ved ikke om du stadig kan, men det er da værd at prøve
Jeg har også to koder du godt må få
annec skriver: Jeg har også to koder du godt må få
<3mineguldklumper<3 skriver: du kunne engang bruge de samme koder igen igen men ved ikke om du stadig kan, men det er da værd at prøve
michelledam skriver: Dem vil jeg da meget gerne have
Dem vil jeg da meget gerne have
Kan du ik lige sende mig en PB så? Så sender jeg dem lige i morgen..
hvis du stadig mangler så har jeg nogle du kan få
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128