Libero koder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

GUSO

michelledam skriver:

Hej piger.
Ville høre om ikke der er nogen der læk de med nogle blekoder de ikke skal bruge da jeg mangler 250 point så jeg kan få en badekåbe til Isabella. Da jeg er blevetnødtil at skifte mærke fordi liberos bleer ikke holder på isabellas afføring. Og har fået ødelagt en masse tøj pga pletter efter afføring.

Hvis der er nogle dejlige mennesker der ligger inde med disse koder kan i sende en pb til mig

Mange knusser michelle mor til Isabella næsten 6 mdr.

Hej.. Tror nok jeg har nogle liggende hvis de ikke er røget ud, kigger lige i morgen.. Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Mother-love

GUSO skriver:

Hej.. Tror nok jeg har nogle liggende hvis de ikke er røget ud, kigger lige i morgen.. Camilla

Åhhh ville virkelig være så dejligt, så kan de være at jeg får den badekåbe til hende alligevel. venter spændt til imorgen

Anmeld

27. november 2011

GUSO

michelledam skriver:

Åhhh ville virkelig være så dejligt, så kan de være at jeg får den badekåbe til hende alligevel. venter spændt til imorgen

Hej.. Har kun 2 koder liggende har smidt resten ud, men den må su gerne få..

Anmeld

27. november 2011

FamilenStorm

michelledam skriver:

Hej piger.
Ville høre om ikke der er nogen der læk de med nogle blekoder de ikke skal bruge da jeg mangler 250 point så jeg kan få en badekåbe til Isabella. Da jeg er blevetnødtil at skifte mærke fordi liberos bleer ikke holder på isabellas afføring. Og har fået ødelagt en masse tøj pga pletter efter afføring.

Hvis der er nogle dejlige mennesker der ligger inde med disse koder kan i sende en pb til mig

Mange knusser michelle mor til Isabella næsten 6 mdr.

Vi køber da libero , så skal nol lige tjekke når jeg kommer hjem...

Anmeld

27. november 2011

<3mineguldklumper<3

du kunne engang bruge de samme koder igen igen men ved ikke om du stadig kan, men det er da værd at prøve

Anmeld

27. november 2011

annec

Jeg har også to koder du godt må få

Anmeld

27. november 2011

Mother-love

annec skriver:

Jeg har også to koder du godt må få

Dem vil jeg da meget gerne have

Anmeld

27. november 2011

Mother-love

<3mineguldklumper<3 skriver:

du kunne engang bruge de samme koder igen igen men ved ikke om du stadig kan, men det er da værd at prøve

Det kan man ikke mere

Anmeld

27. november 2011

annec

michelledam skriver:

Dem vil jeg da meget gerne have

Kan du ik lige sende mig en PB så? Så sender jeg dem lige i morgen..

Anmeld

29. november 2011

Mor24

hvis du stadig mangler så har jeg nogle du kan få 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.