Vægttab efter i er blevet mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Anonym trådstarter

Nu er der mange tråde omkring vægttab lige efter fødslen.

Men jeg tænkte på.. Hvor meget har i tabt og/eller taget på i den tid i ammede(eller bare i den tid efter i er blevet mødre - hvis nu i ikke kunne amme) i forhold til hvad i tog på under graviditeten?

Jeg spørger fordi jeg ikke har travlt med at tabe mine graviditetskilo og faktisk havde jeg håbet at beholde 5kg på.

Men nu er det 6 uger siden jeg fødte, og jeg har tabt 15 ud af de 20kg jeg tog på. Jeg tabte 10kg den første uge, og de efterfølgende 5 uger har jeg regelmæssigt smidt 1kg om ugen selvom jeg spiser som en murerarbejder føler jeg. Mon det fortsætter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Mamalou

Ammer du? For mine kg røg ret hurtigt da jeg ammede, også selvom jeg spiste godt. Og efter Villads kom på flaske har det stået stille, desværre. Jeg vil nemli gerne af med mine kg

Anmeld

26. november 2011

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Ammer du? For mine kg røg ret hurtigt da jeg ammede, også selvom jeg spiste godt. Og efter Villads kom på flaske har det stået stille, desværre. Jeg vil nemli gerne af med mine kg

Ja, jeg ammer fuldt

Jeg frygter bare lidt jeg ryger under min før graviditetsvægt.

Anmeld

26. november 2011

Sitrani

Jeg tog 18 kg på i alt, og smed 11 efter den første måned.. Jeg ammer også, men mangler stadig 7 kg, for at være nede på det jeg vejede inden jeg blev gravid Og de sidder godt fast, men arbejder heller ikke så meget på det lige nu... Men vil gerne smide 10 kg i alt Jeg ammer også, men det har ikke hjulpet på vægttabet - min pige er 5 mdr. nu, og vægten har stået stille siden hun var 1 måned...

Anmeld

26. november 2011

Sitrani

Jeg tog 18 kg på i alt, og smed 11 efter den første måned.. Jeg ammer også, men mangler stadig 7 kg, for at være nede på det jeg vejede inden jeg blev gravid Og de sidder godt fast, men arbejder heller ikke så meget på det lige nu... Men vil gerne smide 10 kg i alt Jeg ammer også, men det har ikke hjulpet på vægttabet - min pige er 5 mdr. nu, og vægten har stået stille siden hun var 1 måned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.