hjælp blåt hår af blå shampoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Darling<3

Malthesmoar skriver:

Hmm men det gjorde det altså, hun er lyshåret!?

Det var jeg også, men tog da heldigvis ikke "skade" af at bruge det dengang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

jydeinden

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Brug en "tør" shampoo (fx en skælshampoo, eller volume) og bagefter sid med hårkur i, i noget tid, det skulle tage det værste. Ellers bliver det slidt af igen efter nogle vask, og som de andre skriver, så ville det være en god idé at stoppe en tid med den shampoo, eller klippe de værste spidser . 

skælshampoo er en dårlig ide at bruge medmindre man har skæl i hovedbunden

der findes mange andre produkter der er bedre hvis man ikke har skæl

Anmeld

27. november 2011

Mor til Mike

jydeinden skriver:

skælshampoo er en dårlig ide at bruge medmindre man har skæl i hovedbunden

der findes mange andre produkter der er bedre hvis man ikke har skæl

Skælshampoo slider håret, det også derfor man bruger skælshampoo hvis man vil have ens hårfarve hurtigere ud, fordi det simpelthen "æder" farven :-) Men desværre udtørre det også håret ekstremt meget, hvis det er en ordentlig skælshampoo.

Anmeld

27. november 2011

SS82

Vask det med opvaske ideel og lad det gerne sidde lidt i. Derefter vil du nok mærke at dit hår er meget tørt så giv det en hårkur. Og ellers vasker du det langsomt ud af håret. Klorvand gør det grønt og ikke blåt. Men det er bestemt ikke alle der får grønt hår af klorvand. Man kan også sagtens få grønt skær i håret af at bade i sit eget bad hvis man fx. Har kobberrør. Skulle man få et grønt skær i håret og ikke har en afrensende shampoo til klorvand kan man opløse en til to treoer (hovedpinepiller) i et glas vand og skylle håret med. Evt. Lad det sidde lidt inden du skyller efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.