Ja, ak ja, flere spørgsmål er kommet til mig over natten med alt det her.. Har sovet 2 timer - gab! Så nu har jeg sammenlagt siden onsdag sovet 10 timer :/
Anyway... Jeg har været nede og søge det der ekstra ordinært børnebidrag halløj - jeg er overhovedet ikke inde i alt det her med at være alene mor... Vil jeg stadig kunne få det selvom jeg flytter hjem til mine forældre? Selvom om det er et 'lille' beløb, er det penge der falder et tørt sted pt..
Jeg får vel stadig BUY i januar? Hun sagde på borgerservice, hun mente jeg ville have mulighed for at få det, når jeg nu kom til at bo alene og miste den ene indtægtskilde.. Men gælder det stadig når jeg så flytter?
Jeg er så nervøs for at træde forkert og miste de penge jeg har nu.. Men har siddet den sidste time og regnet og regnet og det er så småt med penge nu :/ Heldigvis er de største udgifter her i Dec, men jeg skal jo stadig kunne leve? Priser mig lykkelig for vi lige har været på 'rov' og fået købt bleer osv ind til lillepigen, men de rækker jo ikke 3 mdr :/
I skal have tak piger! Havde ikke troet jeg ville få så meget brug for at 'tømme' ud og bruge jer herinde..

Anmeld