Hvad har i brugt jeres morgen på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2011

1977

Profilbillede for 1977

Min er brugt på

• Lavet sweet popato pie
  • 2 potioner pan rolls
  • læst 12 sider om fordøjelsens anatomi og fysologi (mangler noter)
  • spillet UNO med sønnen
  • klargjort kalkun og sat den i ovenen
  • drukket 5 kopper kaffe

Nu mangler jeg bare at skrælle kartofler så der kan laves mos til 8 mennesker, komme i bad og i tøjet, bade sønnen, lave mos, lave tranebærsovs og alm sovs samt handle de ting jeg glemte i går.

Så burde jeg være klar til 128 år fødselsdag kl 11.30

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

ønskerbaby

Jeanne skriver:

Min er brugt på

• Lavet sweet popato pie
  • 2 potioner pan rolls
  • spillet UNO med sønnen
  • drukket 5 kopper kaffe

Nu mangler jeg bare at skrælle kartofler så der kan laves mos til 8 mennesker, komme i bad og i tøjet, bade sønnen, lave mos, lave tranebærsovs og alm sovs samt handle de ting jeg glemte i går.

Hvad med jer?

jeg vækkede min kæreste kl 7.45 og sagde han havde sovet for længe skulle være på arbejde kl 6.30  

ligger stadig i sengen men skulle lige på baby.dk og se om der var sket noget nyt

Anmeld

26. november 2011

MortilCilas

Prøved at vågne
Hygget med sønnen
Spist morgenmad med sønnen
Vasket op
Støvsuget
Lagt sønnen til middagslur
Badet
Set tv

Anmeld

26. november 2011

1977

Profilbillede for 1977
ønskerbaby skriver:

jeg vækkede min kæreste kl 7.45 og sagde han havde sovet for længe skulle være på arbejde kl 6.30  

ligger stadig i sengen men skulle lige på baby.dk og se om der var sket noget nyt

Ihhhh - jeg skove længe i morgen - det glæder jeg mig til Her har kæresten sovet til kl 09, for han sover længe om lørdagen

Anmeld

26. november 2011

ønskerbaby

Jeanne skriver:

Ihhhh - jeg skove længe i morgen - det glæder jeg mig til Her har kæresten sovet til kl 09, for han sover længe om lørdagen

kan jeg godt forstå håber os jeg kan sove bare til kl 9 i morgen

Anmeld

26. november 2011

LilleLene

Jeanne skriver:

Min er brugt på

• Lavet sweet popato pie
  • 2 potioner pan rolls
  • spillet UNO med sønnen
  • drukket 5 kopper kaffe

Hvad med jer?

lagt nyt sengetøj på og fået vasket dyne og topmadras, efter som min kat var så sød at tisse på mig og sengen kl 6.30

Anmeld

26. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min datter og jeg sov til 08,30 , spiste morgenmad, og nu ser hun Disney sjov på Svt2 og jeg sidder foran computeren. 

En rigtig hyggemorgen 

Anmeld

26. november 2011

Maria-s

Efter at have lagt min søn ned for at sove vel en 10 - 15 gange overgav jeg mig og vi stod op kl 7:20. Så blev der lavet morgenmad til sønnikke og KAFFE til mor. Så er der blevet leget, der er blevet væltet en hundeskål med vand = VÅD søn, nyt tøj og mor på alle 4 der tørre vand op! (utroligt så meget ca. 1½ ltr vand kan fylde???) Kl. 09 ind og vække farmand der skal på arbejde. Ud at lege videre, mor vidre med sit strikkerri, lave flaske, spise og puttet her klokken 9:50. Nu mor i sofa og lige om lidt en lur, for jeg er trææææt i dag (min søn er meget urolig om natten for tiden,så vi kørte i nat "show" fra 03:40 hvor han skal ligges

ned/ ha dyne på/ gis sutte mv. ca hvert kvarter/ halve time? fra kl 05:30 tror jeg det var mellem 10 - 20 min interval....

Senere skal vi: Strikke videre, pynte op til jul, handle ind, støvsuge, ordne vasketøj, MÅSKE lave julepynt (hvis der bliver tid?! ) og så selvfølgelig LEGE og øve os i at stå og gå

Anmeld

26. november 2011

NinaNymannMadsen

indtilvidere har jeg stået op med den mindste da hun vågnede senere end den store som farmand stod op med. så har jeg skiftet ble på begge pigerne, givet bettepigen mad og serveret morgenmad for den store. pjettet og trøstet den lille fordi den store kom til at træde på hendes fod. og ja så ser vi ellers tegnefilm på nickelodeon.

skal ha puttet den store i bad og givet tøj på begge piger og mig selv. da vi skal ud til min farmor til eftermiddags kaffte og så hjem til mine forældre til aftensmad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.