Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har overvejet at Chanel skal have en gyngehest i julegave. Hun vil på det tidspunkt være 14½ mdr.
Nogen der har erfaring med gyngeheste i den alder?
Vh Marlene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
D-Micka skriver: Min søn er godt nok 9 mdr. ...Men han har en og han ELSKER den
Min søn er godt nok 9 mdr. ...Men han har en og han ELSKER den
Hmm tror du hun er "for gammel" til det så?
merichs skriver: Hmm tror du hun er "for gammel" til det så?
D-Micka skriver: Nej det tror jeg bestemt ikke Vi har fået en smart en af svigerforældrene han ikke kan falde ud af.. Det er kun derfor han kan bruge den ..
Nej det tror jeg bestemt ikke Vi har fået en smart en af svigerforældrene han ikke kan falde ud af.. Det er kun derfor han kan bruge den ..
Okay, så kan jeg godt holde lidt ved idéen
Tak for svar
merichs skriver: Okay, så kan jeg godt holde lidt ved idéen Tak for svar
Vi har en gyngehest til vores datter på knap 11 mdr og hun ELSKER den! Hun gynger bamser, dukker, flaske what ever i den, gynger selv i den også Vi har en smart en fra Brio tror jeg det er, hvor der er sider på den, så hun ikk kan falde ud af den Og den kan de bruge til de er 3 år
Mileva skriver: Vi har en gyngehest til vores datter på knap 11 mdr og hun ELSKER den! Hun gynger bamser, dukker, flaske what ever i den, gynger selv i den også Vi har en smart en fra Brio tror jeg det er, hvor der er sider på den, så hun ikk kan falde ud af den Og den kan de bruge til de er 3 år
hvad er det for en slags ?
Tror vi holder ved en gyngehest så
merichs skriver: Tror vi holder ved en gyngehest så Tak for svar
Velbekomme Vi er ihvertfalde glade for den!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128