Batavus cykel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.792 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Malli

Nogen herinde der ejer en Batavus cykel og gerne den model der hedder "Old Fashion" Jeg står og skal købe ny cykel, da min nuværende er ved at være MEGET træt, og jeg er også træt af den 

JEg har kigget meget rundt på nettet, og fundet mange positive sider om BATAVUS cyklen. Jeg har så også forelsket mig i den model der hedder " Old Fashion" 

http://www.batavus.dk/kollektion/kollektion/classic-cykler/Old-Fashion/Old-Fashion.html

MEN jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om nogen herinde har erfaring med netop denne cykel, jeg bor i kbh, og skal bruge den hverdag til at cykle gennem byen på, ville den være super til dette formål, eller er den mon for tung? Håber at nogen byder ind med godt eller skidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

K&S

Malli skriver:

Nogen herinde der ejer en Batavus cykel og gerne den model der hedder "Old Fashion" Jeg står og skal købe ny cykel, da min nuværende er ved at være MEGET træt, og jeg er også træt af den 

JEg har kigget meget rundt på nettet, og fundet mange positive sider om BATAVUS cyklen. Jeg har så også forelsket mig i den model der hedder " Old Fashion" 

http://www.batavus.dk/kollektion/kollektion/classic-cykler/Old-Fashion/Old-Fashion.html

MEN jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om nogen herinde har erfaring med netop denne cykel, jeg bor i kbh, og skal bruge den hverdag til at cykle gennem byen på, ville den være super til dette formål, eller er den mon for tung? Håber at nogen byder ind med godt eller skidt 

Hmm, umiddelbart synes jeg den ser tung ud, jeg har ingen erfaring med cyklen - men de heller intet skriver om vægten, såååå

Anmeld

25. november 2011

Malli

K&S skriver:

Hmm, umiddelbart synes jeg den ser tung ud, jeg har ingen erfaring med cyklen - men de heller intet skriver om vægten, såååå

Nej, det er lidt svært at finde ud af det med vægten. MEn der står bare mange steder at det er en luksus cykel, og man virkelig får noget for pengene! Synes designet er så fint, men gider bare ikke købe en så dyr cykel, hvis ikke den så også er skøn og let at køre på! 

Anmeld

26. november 2011

Malli

Andre med erfaring?

Anmeld

26. november 2011

mor-til-vanessa

Malli skriver:

jeg har en batavus cykel, ved ikke lige om det er sammen model.

batavus cykler er generelt tungere end andre, men det gør cyklen mere holdbar. min den er rigtig tung, specielt når jeg skal løfte den op fra min kælder, men ellers så synes jeg den er rigtig godt at cykle på. 

Anmeld

26. november 2011

mor-til-vanessa

Malli skriver:

mener det er en old dutch jeg har, de minder om hinanden.

kan måske godt finde ud af vægten på cyklen hvis det er, min mor arbejder hos batavus 

Anmeld

26. november 2011

Malli

mor-til-vanessa skriver:

mener det er en old dutch jeg har, de minder om hinanden.

kan måske godt finde ud af vægten på cyklen hvis det er, min mor arbejder hos batavus 

Tak for dit svar, du må rigtig gerne undersøge vægten på den hvis det er muligt! Jeg kunne godt tænke mig en cykel som bare er en rigtig lækker cykel at cykle på, og ikke skal trædes igang 5 min førend den er til at holde ud at ha med at gøre  ... Synes bare den ser så lækker ud og har kun læst positivt om den, men måske den ikke egner sig som "by cykel" og transportmiddel med barn på!?

Anmeld

26. november 2011

mor-til-vanessa

Malli skriver:

Tak for dit svar, du må rigtig gerne undersøge vægten på den hvis det er muligt! Jeg kunne godt tænke mig en cykel som bare er en rigtig lækker cykel at cykle på, og ikke skal trædes igang 5 min førend den er til at holde ud at ha med at gøre  ... Synes bare den ser så lækker ud og har kun læst positivt om den, men måske den ikke egner sig som "by cykel" og transportmiddel med barn på!?

ok jeg prøver lige at huske at spørge min mor mandag.

selvom de er ligt tunge, synes jeg de er vildt gode at cykle på. jeg bor også i byen, og kommer let rundt. man sidder også rigtig godt på dem, og det synes jeg er rigtig vigtigt. 

jeg cykler med min datter bagpå, det er ikke noget problem, andet end lidt ekstra vægt når man skal op af bakke, men ellers synes jeg som sådan ikke man mærker noget til det. det er den bedste cykel jeg har haft

Anmeld

26. november 2011

Malli

mor-til-vanessa skriver:

ok jeg prøver lige at huske at spørge min mor mandag.

selvom de er ligt tunge, synes jeg de er vildt gode at cykle på. jeg bor også i byen, og kommer let rundt. man sidder også rigtig godt på dem, og det synes jeg er rigtig vigtigt. 

jeg cykler med min datter bagpå, det er ikke noget problem, andet end lidt ekstra vægt når man skal op af bakke, men ellers synes jeg som sådan ikke man mærker noget til det. det er den bedste cykel jeg har haft

Lige det svar jeg ville høre  JEg skal også ha min datter bagpå snart, og selvfølgelig giver det jo den ekstra vægt, men hvis man samtidig har en cykel (som jeg har nu) der næsten ikke kan mere, så er det ikke hver dag det er en lige sjov tur  Tusinde tak, fordi du gad fortælle om din erfaring, og hvis du husker at høre din mor, så skriv endelig 

Anmeld

27. november 2011

spj

Jeg kan klart anbefale batavus cykler. Det er virkelig god kvalitet der bare holder. Både min lillebror, mor og jeg selv har en batavus cykel. Jeg kender godt nok ikke lige den model du kigger på, men mærket generelt er godt.
Jeg har den der hedder cambridge og er virkelig glad for den. Jeg cykler 16 km om dagen gennem by og det er den rigtig god til. Den er også nem at cykle på selvom der er et barn bagpå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.