rikkeregnbue skriver:
KÆMPE
!!
Jeg tror desværre dog ikke at der er nogen let måde at få det sagt på, du må bare overvinde din "frygt" for at sige det. Det har jo tydeligvis taget hårdt på dig det hele, og hvis du kan mærke på dig selv at der er noget galt og at du ikke kan kende dig selv længere. Så synes jeg i hvert fald det er bedre at i venter med at få den ønskebaby i gerne vil have.
Jeg har ihvertfald mistet mig undervejs... Selv nu analysere jeg alt. Det er 12 dage siden sidste første mens dag, udslettet er ved at komme igen, mine bryster er blevet hårdere, eller er de? Har øget udflåd.. Eller har jeg. ? Hmm, jeg blødte egentlig heller ikke særlig længe ved sidste mens. Måske jeg er gravid? Ej det er ejg ikke, eller er jeg? Den kører hele tiden. jeg kan slet ikke få ro.. ARRRG:...
Og jeg prver ikke at knokle for meget på arbejde.. for tænk nu hvis jeg er graivd, jeg vil ikke msite igen så jeg skal ikke knokle. EJ dene r helt gal i hovedet på mig......

Men jeg vil så gerne have bebs med ham.. Hvor er det dog svært..
Tak for krammet, måtte lige styrte ud på toilettet og tude så manden ikke opdagede mig..
Anmeld