5 dage over mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. november 2011

litri

Og negativ test her til aften
Er bare så øv, havde ellers fornemmelsen af måske at være gravid, men det tror er slået væk nu.
Nu må tante rød godt komme så vi kan komme videre herhjemme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

SaraB

Prøv at teste i morgen når du står op - de siger jo det er bedst at teste med morgenurin.

Håber du får et positivt resultat!

Anmeld

25. november 2011

litri

JO tak, overvejede det godt, men tænker jo så meget over tid burde den vil blive posetiv med aften urin.. men måske jeg prøver i morgen tidlig, ellers prøver jeg nok at fange lægen i næste uge..
Er bare første gang jeg er over tid Og får negativ test.

Anmeld

25. november 2011

litri

JO tak, overvejede det godt, men tænker jo så meget over tid burde den vil blive posetiv med aften urin.. men måske jeg prøver i morgen tidlig, ellers prøver jeg nok at fange lægen i næste uge..

Anmeld

25. november 2011

litri

Anmeld

27. november 2011

SB

litri skriver:

Har du prøvet at teste igen?

Anmeld

27. november 2011

litri

Nej har lidt ventet og set om det kom alligevel. Endnu er DEt ikke kommet. Så er DEt stadig ikke kommet onsdag morgen prøver jeg der..

Anmeld

27. november 2011

baby012

litri skriver:

Og negativ test her til aften
Er bare så øv, havde ellers fornemmelsen af måske at være gravid, men det tror er slået væk nu.
Nu må tante rød godt komme så vi kan komme videre herhjemme..

jeg kunne altså først teste posetivt i uge 6 .. der var INTET at se før ca. 5+5 .. 

der er da stadig håb, prøv med en CL digitale, og morgenurin er altså en meget god ide her  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.