Kan den bruges til en dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Mettemus

IdaT har også en på tilbud til 350 kr på deres hjemmeside?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Mumto3

Tak for jeres svar. Jeg hælder selv mest til at den er (for) piget, men dejligt at have en flyverdragt der kunne gå i arv til lilllesøster.

Min mand synes den er for lilla, jeg er selv i tvivl. Min dreng har en god mørkeblå/sort hue, og mørkeblå vanter. Men måske grå var bedre...

Anmeld

25. november 2011

Lone Jakobsen

jeg synes den har en pæn mørk lilla farve, og ku sagtens bruge den til en af mine sønner.

Anmeld

25. november 2011

S.Maria

Så ville jeg nok vælge en grå, den kan også bruges til lillesøster 

Anmeld

25. november 2011

SS82

Jeg synes også der er lidt for meget pige over den - ville nok også hellere vælge en grå.

Anmeld

25. november 2011

Wimmie

Min dreng skal have ny flyverdragt. Det er et pisse irriterende tidspunkt at købe den på, for jeg ved om en måned kommer det hele på udsalg, men vi kan ikke vente.

Vi har kigget på nettet og han vil aller helst have denne her, men kan den bruges til en dreng???

Rakka-550 Flyverdragt - Reima

Jeg tror ikke jeg ville have gættet at den (kun) var til en pige - måske unisex 

Med mørke vanter, hue, støvler synes jeg da den er mindst lige så drenget...men måske har jeg bare ikke forstand på det 

Men nu går jeg heller ikke så meget op i "drengefarver" og "pigefarver"...

Anmeld

25. november 2011

Camulla

Jeg ville ikke gøre det... Den er til piger...

Anmeld

25. november 2011

sandratobias

Jeg zyz den er for piget... En grå f.eks. ville være bedre..  

Anmeld

26. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville aldrig give min dreng på 4 år den på - synes det er alt for piget - også med drenget tilbehør.

Anmeld

26. november 2011

SussieThyssen

Mumto3 skriver:

Min dreng skal have ny flyverdragt. Det er et pisse irriterende tidspunkt at købe den på, for jeg ved om en måned kommer det hele på udsalg, men vi kan ikke vente.

Vi har kigget på nettet og han vil aller helst have denne her, men kan den bruges til en dreng???

Rakka-550 Flyverdragt - Reima

Jada..den er da meget drenget..blå og sort.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.