Hvorfor skal satelit tv være SÅ dyrt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Muffinmus

Man bliver jo plukket helt og aldeles.

Vi staretde med at betale ca 330 kr for 4-5 år siden og nu stiger den endnu engang til 440 kr pr måned. Jeg synes Canal Digital tager røven totalt på os med de prisstigninger. Sidste år steg det også, den her gang skriver de at det er nødt til at stige med 40 kr fordi tv bliver betalingskanal...ja tak, det er 12 kr ekstra og så går de restereden til ektra betaling for resten af kanalerne??

Der er fandme at snyde folk helt vildt. Deres spristigninger er langt højere hver gang end min lønstigning er

Nogle der har forslag til alternativ??

Vi vil gerne have disney og boomerang osv. til ungerne.

Til os selv vil vi have tv2(måske), zulu, canal 4,5,6 og 9 hvis vi kan, og discovery og history. 

Vi bor i almindeligt hus så you see osv er vist ikke herude på bøhlandet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

CRS

MariaE skriver:

Man bliver jo plukket helt og aldeles.

Vi staretde med at betale ca 330 kr for 4-5 år siden og nu stiger den endnu engang til 440 kr pr måned. Jeg synes Canal Digital tager røven totalt på os med de prisstigninger. Sidste år steg det også, den her gang skriver de at det er nødt til at stige med 40 kr fordi tv bliver betalingskanal...ja tak, det er 12 kr ekstra og så går de restereden til ektra betaling for resten af kanalerne??

Der er fandme at snyde folk helt vildt. Deres spristigninger er langt højere hver gang end min lønstigning er

Nogle der har forslag til alternativ??

Vi vil gerne have disney og boomerang osv. til ungerne.

Til os selv vil vi have tv2(måske), zulu, canal 4,5,6 og 9 hvis vi kan, og discovery og history. 

Vi bor i almindeligt hus så you see osv er vist ikke herude på bøhlandet.

Det er også dyrt! i bliver nød til at finde jeres indre krejlere frem...

i skal ringe og brokke jer og bede om tilbud og ellers opsiger i det, det virker!

Evt. skal i med et års mellemrum skifte imellem canal digital og viasat som leverandører af jeres signal, da i jo har en parabol oppe og en boks. Så vil i kunne få et år betydeligt billigere end normal prisen, når det år så er gået skifter man igen eller ringer og "truer" med opsigelse medmindre i får et godt tilbud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.