Hjælp til iphone???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Bare mig..

Så fik jeg endelig min iphone, men det er sgu ikke helt så igen..

Jeg skal have installeret facebook, og har også fundet HVOR jeg gør det. Men den bliver ved med at sige den ikke kan åbne fordi serveren holdt op med at svare. Hmm.. Og så beder den om min kode KONSTANT...

Jeg kan jo intet bruge min telefon til, hvis jeg ikke får installeret alt der der??

Men skal i også hele tiden skrive koder og alt muligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

DK

Hmmm.... pas. Jeg har facebook app'en på min iphone og har vist kun tastet koden ind een gang, dengang jeg installerede/hentede den. Herefter åbner jeg bare for den uden at skulle taste koder eller lign.

Hvis den skriver der er server problemer, er det vel så et problem facebook har lige nu 

Anmeld

25. november 2011

Bare mig..

DK skriver:

Hmmm.... pas. Jeg har facebook app'en på min iphone og har vist kun tastet koden ind een gang, dengang jeg installerede/hentede den. Herefter åbner jeg bare for den uden at skulle taste koder eller lign.

Hvis den skriver der er server problemer, er det vel så et problem facebook har lige nu 

Jeg skal skrive mit Apple-id og adgangskode, for at bekræfte min mailadresse. Men jeg har slet ikke fået lagt facebook på endnu, for den vil ingenting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.