tegne på stearinys selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.799 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Muffinmus

Er småsyg hjemme og orker slet ikke tanken om at skulle ud og købe advents lys og vores lokale købmand havde ingen. 

Så tænktepå om man selv kunne male tallene på nogle lys, men sølvtusch eller maling eller lign eller om det vil være for giftigt når stearinen smelter????

ellers tager jeg gerne i mod forslag der ikke kræver ret meget for eller eksplodere mit hoved nok er i forvejen fyldt med forkølele, hovedpine og diverse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Sakris

Hvad med at klippe tal ud i noget tyks sølvfolie eller pap, og sætte dem fast på lyset med en knappenål?

Anmeld

25. november 2011

Muffinmus

Tjo, er bare bange for at glemme at slukke lyset inden det når derned og begynder at blafre ind i flamme osv...skulle helst være brandsikkert og graviditetshjerne sikkert:-)

Anmeld

25. november 2011

mulle7430

MariaE skriver:

Er småsyg hjemme og orker slet ikke tanken om at skulle ud og købe advents lys og vores lokale købmand havde ingen. 

Så tænktepå om man selv kunne male tallene på nogle lys, men sølvtusch eller maling eller lign eller om det vil være for giftigt når stearinen smelter????

ellers tager jeg gerne i mod forslag der ikke kræver ret meget for eller eksplodere mit hoved nok er i forvejen fyldt med forkølele, hovedpine og diverse

jeg har en veninde der bruger vindusmaling på lys det ser godt ud og brænder fint ned sammen med sterinen

Anmeld

26. november 2011

Lone Jakobsen

mulle7430 skriver:

jeg har en veninde der bruger vindusmaling på lys det ser godt ud og brænder fint ned sammen med sterinen

super ide. jeg troede slet ikke man ku bruge det.

ellers ved jeg at man kan få speciel maling til det. men hvis ts. ikke orker at sku i butikker, så hjælper der nok ikke så meget

Anmeld

26. november 2011

SD

MariaE skriver:

Panduro hobby, har sådan en tusch man kan tegne på lys med... Men det hjælper dig jo ikke så meget når du ligger småsyg.

God bedring  

Anmeld

26. november 2011

TrineCT

Har du nogle juleservietter?

Du kan rive juleservietter i stykker og sætte på med en varm ske. Altså skeen skal varmes under et lighter og så er det bare at sætte servietten på. Det er bare vigtigt at det kun er et´ lag serviet.

Det kan blive RIGTIG flot.

TrineCT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.