Min kæreste er så skøn! men ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Fnis ... hvis du kunne se mine drømme nogengange, ville du krybe i et hul.

Det er altså meget normalt, du er kun et menneske og at der er andre der kan tænde dig er vist kun et sundt tegn.

Det er vel først når det går over i at du ikk ekan få ham ud af tankerne eller en direkte affære der skal fortælles videre. Tror også han drømmer ting som han ikke vil kunne forklare dig

Det er nok bare mig .. Men hverfald tusinde tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

CRS

Anonym skriver:

Jeg ved jo hvem det er :/ .. 

du skal nok ikke fortælle din mand om det så  

men udover det så det jo fuldstændigt ligegyldigt!!

Du elsker din mand! så skidt være med de drømme, det stopper nok igen...

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg tvivler på at dine drømme afspejler noget du ønsker i virkeligheden

Men HVIS de gør, så synes jeg nu altså stadig ikke du skal have dårlig samvittighed. Jeg tror ikke fyre har dårlig samvittighed hvis de kommer til at kigge på en anden kvindes kavalergang eller finde en kvinde en smule facinerende. Det er noget andet med os kvinder, vi kan straks tro at der er noget i vejen, så snart vi får "forbudte" tanker, og det er ikke nødvendigvis tilfældet da .. jeg synes gerne vi må have lyst til andre. Det er da et dejligt livs-kryderi, at gå og savle over nogen og forestille sig noget forbudt, SÅ LÆNGE det forbliver en forestilling, og det styrer du jo selv Du siger du elsker din kæreste, så hvis jeg var dig, ville jeg ikke være bange for ikke at kunne styre mig Men det ved du jo bedst selv  

Tak for svar  

- Er glad for det ikke er mig der er noget galt med

Anmeld

25. november 2011

DK

Ha ha ha.... nyd du bare din "lovlige" utroskab om natten.

Jeg drømmer også af og til den slags drømme. Den anden nat var jeg f.eks. blevet kærester med Kronprins Frederik og han var bare (meget overraskende) piv fræk.

Det har jeg da på ingen måder dårlig samvittighed over. Altså... herre gud. Så længe du elsker dig mand og ikke kunne drømme om at være ham utro irl, så har du ikke gjort noget forkert!

Anmeld

25. november 2011

DitteFisk

DK skriver:

Jeg drømmer også af og til den slags drømme. Den anden nat var jeg f.eks. blevet kærester med Kronprins Frederik og han var bare (meget overraskende) piv fræk.

Det har jeg da på ingen måder dårlig samvittighed over. Altså... herre gud. Så længe du elsker dig mand og ikke kunne drømme om at være ham utro irl, så har du ikke gjort noget forkert!

Jeg ønsker mig en 'synes godt om' knap på Baby

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

DK skriver:

Kunne ikke  finde poå at være ham utro! .. Har så meget imod utro skab

Anmeld

25. november 2011

JJH

Altså må lige tilføje en drøm eller 20 i denne tråd. siden jeg er blevet gravid har jeg drømt hede drømme om alle jeg på noget tidspunkt har overvejet at være sammen med, vågner op med en fantastisk følelse, kigger så over på min mand og tænker: "Jeg har nu alligevel valgt helt rigtigt!"

Jeg har absolut ikke dårlig samvittighed, for vårner jo hver morgen og er super glad og lykkelig over den mand jeg har valgt. han er stadig den bedste!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.