Lille gave til mandlige kolleger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Nessie

Jeg er så "heldig" at være på arbejde juleaften, og min ene kollega foreslog at vi købte en lille ting til hinanden - 20-30 kr. - så vi havde lidt at pakke op.

Er der nogen der har en helt fantastisk idé til hvad jeg kan købe til de to gutter? Den ene er 42, den anden er 35.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Happiness

Hvad med noget i "Tiger"? Har kigget lidt, og man kan få nogle køkkenting billigt. Bl.a. en stempelkaffe kande

Prøv at se her: http://www.tiger.dk/tigers_bolighus/koekken.html

Ellers nogle gode øl?

Eller en lille flaske Gammel dansk (30ml) den koster vidst kun 15kr

Anmeld

25. november 2011

foto på lærred

Jeg tænker også som overstående nogle speciel øl. Det er jo selvfølgelig ikke så mange man kan få til 30 kr Men hvis det er til selve juleaften så sælger de fleste supermarkeder ud af juleøl og juletamtam den 23.

Det er jo ikke så meget man kan få for 30 kr, så måske mere et fint glas/æske med hjemmebag ville gøre godt i en herre mave.

Camilla

Anmeld

25. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

sådanne små hjernevrider spil de koster ca 30kr

Anmeld

25. november 2011

Nessie

Happiness skriver:

Hvad med noget i "Tiger"? Har kigget lidt, og man kan få nogle køkkenting billigt. Bl.a. en stempelkaffe kande

Prøv at se her: http://www.tiger.dk/tigers_bolighus/koekken.html

Ellers nogle gode øl?

Eller en lille flaske Gammel dansk (30ml) den koster vidst kun 15kr

Det var nogle gode ideer, jeg var helt blank, og manglede i dén grad inspiration

Anmeld

25. november 2011

Nessie

foto på lærred skriver:

Jeg tænker også som overstående nogle speciel øl. Det er jo selvfølgelig ikke så mange man kan få til 30 kr Men hvis det er til selve juleaften så sælger de fleste supermarkeder ud af juleøl og juletamtam den 23.

Det er jo ikke så meget man kan få for 30 kr, så måske mere et fint glas/æske med hjemmebag ville gøre godt i en herre mave.

Camilla

Ja, jeg kunne selvfølgelig slå koldt vand i blodet,og vente til d. 23.,så kan jeg da få lidt mere for pengene

Og hjemmebag plejer altid at falde i god jord

Anmeld

25. november 2011

Nessie

merethe skriver:

sådanne små hjernevrider spil de koster ca 30kr

Det var en rigtig god idé Specielt den ene kollega vil kunne lide at sidde og nørkle med sådan noget

Anmeld

25. november 2011

quity

Nessie skriver:

Jeg er så "heldig" at være på arbejde juleaften, og min ene kollega foreslog at vi købte en lille ting til hinanden - 20-30 kr. - så vi havde lidt at pakke op.

Er der nogen der har en helt fantastisk idé til hvad jeg kan købe til de to gutter? Den ene er 42, den anden er 35.

Hvis det må være en sådan lidt for sjov gave, så har jeg set et toilet golfsæt i tiger butikker. Kunne da være sjovt med et sådant...

Anmeld

26. november 2011

Nessie

quity skriver:

Hvis det må være en sådan lidt for sjov gave, så har jeg set et toilet golfsæt i tiger butikker. Kunne da være sjovt med et sådant...

God idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.