det gjorde det ikk bedre :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Moar2011

Fandt lige d af igår, at min barsel snart slutter, hvilket kom som et chok . da jeg havde håbet på min søn aller tidligest skulle starte når han var 10mdr os fordi han er født for tidlig. men nej nej. + jeg havde et højt ønske om en bestemt vuggestue til ham, men den er der ikke plads i så nu er han skreven op i hele byen for at jeg kan få plads ganranti så han kan starte den 16januar, og der bliver han 9mdr ihh kan slet ikk overskue at jeg skal til at undvære ham så meget og overlade ham til fremmede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Noahmor

Babyklar skriver:

Fandt lige d af igår, at min barsel snart slutter, hvilket kom som et chok . da jeg havde håbet på min søn aller tidligest skulle starte når han var 10mdr os fordi han er født for tidlig. men nej nej. + jeg havde et højt ønske om en bestemt vuggestue til ham, men den er der ikke plads i så nu er han skreven op i hele byen for at jeg kan få plads ganranti så han kan starte den 16januar, og der bliver han 9mdr ihh kan slet ikk overskue at jeg skal til at undvære ham så meget og overlade ham til fremmede

Har du ikke lavet en aftale med din arbejdsplads om, hvornår du kommer tilbage? 

Der må da være dagpenge til lidt tid endnu, kan dog ikke huske, hvornår det er at man skal give arbejdspladsen besked. 

Ellers kan du jo holde lidt ferie inden du starter op. 

Anmeld

25. november 2011

Isabella_mor

det var da godtnok en kort barsel...

Anmeld

25. november 2011

havana

Man skal give arbejdsgiver besked senest 8 uger efter fødsel, om hvornår man regner med at komme tilbage..

Anmeld

25. november 2011

Moar2011

Noahmor skriver:

Har du ikke lavet en aftale med din arbejdsplads om, hvornår du kommer tilbage? 

Der må da være dagpenge til lidt tid endnu, kan dog ikke huske, hvornår det er at man skal give arbejdspladsen besked. 

Ellers kan du jo holde lidt ferie inden du starter op. 

nej men er under uddannelse. og derfor på kontanthjælp

Anmeld

25. november 2011

Moar2011

isabellamor skriver:

det var da godtnok en kort barsel...

er jo på kontant hjælp og har haft barsel siden den 16april

Anmeld

25. november 2011

IngenKoPåIsen

Var i indlagt på sygehuset? (du skrev dit barn var født for tidligt)

Anmeld

25. november 2011

Maja88

hvorfor får du ikke SU hvis du er under uddannelse

Anmeld

25. november 2011

norenberg

Hvis du har været indlagt med din søn i forbindelse med hans tidlige fødsel eller efterfølgende mens du har haft barsel kan du få alle de dage oven i....jeg har selv fået 2½ måned ekstra barsel med min for tidlig fødte søn så han når at blive 13 mdr inden han starter i dp

Anmeld

25. november 2011

IngenKoPåIsen

norenberg skriver:

Hvis du har været indlagt med din søn i forbindelse med hans tidlige fødsel eller efterfølgende mens du har haft barsel kan du få alle de dage oven i....jeg har selv fået 2½ måned ekstra barsel med min for tidlig fødte søn så han når at blive 13 mdr inden han starter i dp

Lige præcis derfor jeg spurgte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.