Hjæææælp med navne :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Jeg har stemt Mynthe ... Jeg kan ikke vælge mellem drengennavnene da jeg synes de alle 3 er rigtig fine,

Tak for svaret  Dejligt du var vild med alle drengenavnene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

CmarianN

Himmelsmil skriver:

Jeg har stemt Mynthe og William..  Kan også godt lide Oliver men det hedder min bror så det er ikk et navn jeg selv ville vælge 

Mynthe fordi jeg er vildt med urten! den dufter og smager godt... Og navnet er flot! et naturnavn, ligesom min søn, Birk 

Gode argumenter  Tak for dit svar 

Anmeld

25. november 2011

CmarianN

chael skriver:

Har kun stemt på Oliver og William, min søn har begge navne

Bryder mig ikke om de andre navne og pigenavnene er bare slet ikke mig, så derfor har jeg ikke stemt på dem.

*Camilla

Oki, fair nok - tak for svar 

Anmeld

25. november 2011

CmarianN

Katte87 skriver:

Tillod lige mig selv at stemme på 3 stk Har stemt på Oliver, William og Merle, da det alle er navne jeg selv kunne have fundet på at bruge  

Ih hvor dejligt  Tak! 

Anmeld

25. november 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Jeg ville gerne have en Mynthe, men det ville kæresten ikke gå med til (han vil ikke have navne som betyder noget; Cirkel, Storm, Lærke, Sne osv)  Og min fætter hedder Bertram, så deet 

Thomas har heller ikke heeelt bearbejdet Mynthe, men nu er jeg gået med til alle hans tre forslag om dregnenavne, så skal nok få ham overtalt  Hvis jeg da også i sidste ende selv synes det skal være det.

Anmeld

25. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har stemt Mynthe og Oliver

Anmeld

25. november 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Thomas har heller ikke heeelt bearbejdet Mynthe, men nu er jeg gået med til alle hans tre forslag om dregnenavne, så skal nok få ham overtalt  Hvis jeg da også i sidste ende selv synes det skal være det.

Smart

Anmeld

25. november 2011

CmarianN

rikkeregnbue skriver:

Jeg har stemt Mynthe og Oliver

Anmeld

26. november 2011

Pigent

CmarianN skriver:

Vi ved ikke hva køn vores lille guldklump er, så derfor skal vi jo både have drenge og pige navne.... 

Vil lige lave en afstemning, hva synes i??? Og skriv gerne en kommentar med evt. begrundelse - det er da kun sjovt at høre meninger.....

Tak for jeres deltagelse 

Jeg har stemt Oliver og William - Mynthe og Merle rigtig skønne navne alle 4 

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

CmarianN skriver:

Vi ved ikke hva køn vores lille guldklump er, så derfor skal vi jo både have drenge og pige navne.... 

Vil lige lave en afstemning, hva synes i??? Og skriv gerne en kommentar med evt. begrundelse - det er da kun sjovt at høre meninger.....

Tak for jeres deltagelse 

Jeg har stemt William & Merle .

Synes alle dine drengenavne er dejlige, og da jeg kan se du har både Mynthe & Merle på din liste, tænkte jeg om Maise måske var noget? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.