Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gå i seng hun vækker dig når hun er sulten
Hun skal nok sige til når hun er sulten
DA jeg ammede Lukas og ville i seng, nogenlunde tidligt vågnede han selv hvis han var sulten - der kunne gå 1 til 3 timer før han vågnede og var sulten
så jeg ville gå i seng, hun skal nok vågne når hun er sulten
hellemor85 skriver: Gå i seng hun vækker dig når hun er sulten
Frøken J. skriver: Hvad gør i, hvis i vil i seng og putte den lille og det passer skidt med sidste amning?Rose spiste kl. 21, og nu vil jeg så putte hende og selv i seng, men det er for tidligt at amme hende igen, for hun er ikke sulten. Det plejer at passe med jeg kan amme hende når vi går i seng, men ikke i dag. Skal jeg så bare regne med hun selv vågner når hun er sulten på et tidspunkt? Hvad nu hvis der går får mange timer uden mad? Skal jeg evt. sætte et ur til kl. 02, så der max er gået 5 timer?Hurtigt svar søges
Hvad gør i, hvis i vil i seng og putte den lille og det passer skidt med sidste amning?Rose spiste kl. 21, og nu vil jeg så putte hende og selv i seng, men det er for tidligt at amme hende igen, for hun er ikke sulten. Det plejer at passe med jeg kan amme hende når vi går i seng, men ikke i dag. Skal jeg så bare regne med hun selv vågner når hun er sulten på et tidspunkt? Hvad nu hvis der går får mange timer uden mad? Skal jeg evt. sætte et ur til kl. 02, så der max er gået 5 timer?Hurtigt svar søges
Hun er efterhånden så gammel at du ikke behøver at vække hende.. Hun skal nok sige til når hun er sulten og kan hun sove mere end 5 timer, så skal hun bare have lov til det.. (så længe hun selvfølgelig tager det på hun skal - og det er da klart mit indtryk, Rose er jo en god basse ligesom Frej )
Det sker også med Frej at han ikke falder i søvn direkte efter han har spist, men måske først en time eller to efter, og når han så sover kan han sagtens sove i en 6 timer og ja det vil jo så sige der er gået 8 timer fra sidste måltid, men han tager jo fint på og er ikke ulykkelig af sult når han vågner, bare sit normale små-knirkende jeg..
Sov godt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128