Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Årh jeg er bare så skide forelsket i min fantastiske kæreste ! selvom vi har været sammen i næsten 6 år så bliver jeg bare mere og mere forelsket i ham og jeg kan slet ikke forstå at JEG er så heldig !! Han elsker mig for den jeg har, selvom jeg gennem de sidste par år har taget en del kg på ! han giver mig altid opbakning til de mest åndsvage projekter jeg sætter mig for ! Han lader mig tage min drømme uddannelse som tager en del år, og det betyder at der ingen penge kommer fra min side ! han fortæller mig han elsker mig og mener det ! han respekterer mig ! han er min bedste ven samtidig ! han er ALTID ærlig også hvis det betyder at han skal fortælle mig ting jeg helst ikke vil hører. for eksempel var jeg SYGT skruk da jeg var 18-19 år. Den gang tog jeg ikke livet osv særligt seriøst, jeg var ung og kunne ALT! den dag jeg så spurgte ham om vi ikke skulle have et barn og om han ikke mente jeg ville blive en fantastisk mor sagde han sandheden "det er jeg sikker på du bliver engang, men lige nu er du ikke klar til at være mor, og jeg ikke klar til at være far" den gang satte jeg ikke pris på at han fortalte mig sandheden ! MEN idag kan jeg se at han havde ret ! vi havde jo ikke styr på det vilde hihi ! Men nu har vi hus, bil, fast indtægt, ja vi mangler ikke noget hverken bolig eller økonimimæssigt og ikke mindst så har vi det fantastisk sammen ! Han siger nu til mig at han er lykkelig for at JEG bære hans søn i min mave og at jeg bliver verdens bedste mor !
nogle gange kan jeg slet ikke forstå at han kan holde mig ud ! men han holder bare fast i mig ! og jeg i ham ! hvor er jeg bare heldig !
Sorry skulle lige ud med det hihi !! I undre jer nok over hvorfor jeg skriver anonymt, men det er udelukkende fordi jeg er en kylling jeg er normalt ikke en person der udtrykker sådanne ting og mine venner og familie ville nok få lidt af et chok hehe ! men for mig er det vigtigste at han er MIN og at VI ved hvor dejligt et forhold vi har sammen ! så kan verden bare se på og tro hvad de vil for vi elsker hinanden uendeligt !
(meeeeen skulle nu lige ud med det alligevel da det her er det tætteste jeg kommer på at stille mig ud og skrige det på hele villavejen  
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Årh jeg er bare så skide forelsket i min fantastiske kæreste ! selvom vi har været sammen i næsten 6 år så bliver jeg bare mere og mere forelsket i ham og jeg kan slet ikke forstå at JEG er så heldig !! Han elsker mig for den jeg har, selvom jeg gennem de sidste par år har taget en del kg på ! han giver mig altid opbakning til de mest åndsvage projekter jeg sætter mig for ! Han lader mig tage min drømme uddannelse som tager en del år, og det betyder at der ingen penge kommer fra min side ! han fortæller mig han elsker mig og mener det ! han respekterer mig ! han er min bedste ven samtidig ! han er ALTID ærlig også hvis det betyder at han skal fortælle mig ting jeg helst ikke vil hører. for eksempel var jeg SYGT skruk da jeg var 18-19 år. Den gang tog jeg ikke livet osv særligt seriøst, jeg var ung og kunne ALT! den dag jeg så spurgte ham om vi ikke skulle have et barn og om han ikke mente jeg ville blive en fantastisk mor sagde han sandheden "det er jeg sikker på du bliver engang, men lige nu er du ikke klar til at være mor, og jeg ikke klar til at være far" den gang satte jeg ikke pris på at han fortalte mig sandheden ! MEN idag kan jeg se at han havde ret ! vi havde jo ikke styr på det vilde hihi ! Men nu har vi hus, bil, fast indtægt, ja vi mangler ikke noget hverken bolig eller økonimimæssigt og ikke mindst så har vi det fantastisk sammen ! Han siger nu til mig at han er lykkelig for at JEG bære hans søn i min mave og at jeg bliver verdens bedste mor ! nogle gange kan jeg slet ikke forstå at han kan holde mig ud ! men han holder bare fast i mig ! og jeg i ham ! hvor er jeg bare heldig ! Sorry skulle lige ud med det hihi !! I undre jer nok over hvorfor jeg skriver anonymt, men det er udelukkende fordi jeg er en kylling jeg er normalt ikke en person der udtrykker sådanne ting og mine venner og familie ville nok få lidt af et chok hehe ! men for mig er det vigtigste at han er MIN og at VI ved hvor dejligt et forhold vi har sammen ! så kan verden bare se på og tro hvad de vil for vi elsker hinanden uendeligt ! (meeeeen skulle nu lige ud med det alligevel da det her er det tætteste jeg kommer på at stille mig ud og skrige det på hele villavejen  
Hvor er det bare fantastisk! Gå du endelig ud og skrig det højt på villavejen! Ellers kom herud og lån markerne. De er helt igennem suveræne at både stå, løbe og svinge med armene og skrige på!
Hasselnødden skriver: Hvor er det bare fantastisk! Gå du endelig ud og skrig det højt på villavejen! Ellers kom herud og lån markerne. De er helt igennem suveræne at både stå, løbe og svinge med armene og skrige på!
hehe kunne være jeg skulle overveje det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128