Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter har været total umulig.. ja undskyld jeg er så ærlig Men hun er 9 måneder på lørdag og har faktisk hele sit liv været meget en brokke baby.. SÅ kom tænderne.. åhhh gud.. Og bare i mandags var jeg ved at GÅ NED... MEN de sidste 3 dage har bare været FANTASTISKE!!!! Hun har været SÅ nem, glad, sjov og sød... og jeg føler det har været de bedste dage..Har de sidste måneder sagt at jeg ALDRIG ville orke endnu et barn.. men tænkt at det jo nok var bedst med en søskende.. MEN idag så jeg så et spædbarn og kunne rive spiralen ud med det samme Ha ha... Utrolig så hurtig man glemmer når man har været en svær periode igennem..Ja ville ikke rigtig noget med det her.. er bare så glad over at have aft nogle super dage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nååå det var da dejligt at det endelig vender så... Så lad os håbe det varer ved lidt endnu
Cheyana skriver: Nååå det var da dejligt at det endelig vender så... Så lad os håbe det varer ved lidt endnu
Ja det håber jeg virkelig også... for jeg NYDER det.. bare øv min barsel så snart slutter når vi lige er begyndt at hygge os sådan
Den lykkelige skriver: Min datter har været total umulig.. ja undskyld jeg er så ærlig Men hun er 9 måneder på lørdag og har faktisk hele sit liv været meget en brokke baby.. SÅ kom tænderne.. åhhh gud.. Og bare i mandags var jeg ved at GÅ NED... MEN de sidste 3 dage har bare været FANTASTISKE!!!! Hun har været SÅ nem, glad, sjov og sød... og jeg føler det har været de bedste dage..Har de sidste måneder sagt at jeg ALDRIG ville orke endnu et barn.. men tænkt at det jo nok var bedst med en søskende.. MEN idag så jeg så et spædbarn og kunne rive spiralen ud med det samme Ha ha... Utrolig så hurtig man glemmer når man har været en svær periode igennem..Ja ville ikke rigtig noget med det her.. er bare så glad over at have aft nogle super dage
Ih jeg ved hvad du mener. Nu er min datter godt nok meget nem, men jeg har af andre årsager haft en hård omgang med graviditet, fødsel og første tid efter. Jeg lovede bare og svor at jeg aldrig skulle have flere børn...nu er alt glemt allerede og jeg er SYG for at få et barn mere allerede. Det faktum at jeg er blevet rådet til at jeg skal vente til Amanda er 3 år pga min bækkenløsning er jeg enda også komplet ligeglad med
"Desværre" er manden mere fornuftig end mig
Amandas-mor skriver: Ih jeg ved hvad du mener. Nu er min datter godt nok meget nem, men jeg har af andre årsager haft en hård omgang med graviditet, fødsel og første tid efter. Jeg lovede bare og svor at jeg aldrig skulle have flere børn...nu er alt glemt allerede og jeg er SYG for at få et barn mere allerede. Det faktum at jeg er blevet rådet til at jeg skal vente til Amanda er 3 år pga min bækkenløsning er jeg enda også komplet ligeglad med "Desværre" er manden mere fornuftig end mig
Ej er ked af at høre med din bækkenløsning!! Dejligt jeg ikke er alene om det Men vildt man den ene dag bare kan tænke ej ikke flere til os.. også den anden ved man bare 100% med sig selv at man ikke er færdig
Den lykkelige skriver: Ej er ked af at høre med din bækkenløsning!! Dejligt jeg ikke er alene om det Men vildt man den ene dag bare kan tænke ej ikke flere til os.. også den anden ved man bare 100% med sig selv at man ikke er færdig
Tak søde
Ja det er noget mærkeligt noget. Jeg har en mistanke om at det er sådan vi er designet fra naturens side. Meningen med os må jo have været oprindeligt at vi skulle have så mange børn som muligt. Jeg ved ikke 100 % om det passer, men jeg læste engang at hjernen udskiller sådan et stof som giver mild hukommelsestab når man har født. Måske er der noget om det. Det ville jo være smart designet, sådan at vi glemmer de slemme ting og kun husker de gode. Jeg tror måske der er noget om det, for selv om jeg havde veer hvert 2 minut i 16 timer i træk så kan jeg den dag i dag ikke huske hvordan det føltes. Jeg kan huske at det gjorde mere ondt end noget andet jeg har prøvet, men jeg kan ikke forklare smerten eller helt huske den Det er da smart
Jeg tror tit at det er sådan at man glemmer det svære og husker alt det dejlige. Heldigvis. Og så får man lyst til at få et barn mere når man ser på sin skønne unge og ved hvor dejlige de er. Og så gør man det igen...heldigvis
Haha ja, jeg ved godt hvordan du har det
Jeg er 100 % sikker på jeg ikke skal have en lillebror/søster til Isabella på 1 år, når hun har hø i ørene - men hun skal jo heller ikke være alenebarn Hehe hun kan være strid nu, og bare tanken om en til Og dagen efter, så kunne jeg tage 4 til
Babymor2010 skriver: Haha ja, jeg ved godt hvordan du har det Jeg er 100 % sikker på jeg ikke skal have en lillebror/søster til Isabella på 1 år, når hun har hø i ørene - men hun skal jo heller ikke være alenebarn Hehe hun kan være strid nu, og bare tanken om en til Og dagen efter, så kunne jeg tage 4 til
Hi hi ja lige præcis....
Amandas-mor skriver: Tak søde Ja det er noget mærkeligt noget. Jeg har en mistanke om at det er sådan vi er designet fra naturens side. Meningen med os må jo have været oprindeligt at vi skulle have så mange børn som muligt. Jeg ved ikke 100 % om det passer, men jeg læste engang at hjernen udskiller sådan et stof som giver mild hukommelsestab når man har født. Måske er der noget om det. Det ville jo være smart designet, sådan at vi glemmer de slemme ting og kun husker de gode. Jeg tror måske der er noget om det, for selv om jeg havde veer hvert 2 minut i 16 timer i træk så kan jeg den dag i dag ikke huske hvordan det føltes. Jeg kan huske at det gjorde mere ondt end noget andet jeg har prøvet, men jeg kan ikke forklare smerten eller helt huske den Det er da smart Jeg tror tit at det er sådan at man glemmer det svære og husker alt det dejlige. Heldigvis. Og så får man lyst til at få et barn mere når man ser på sin skønne unge og ved hvor dejlige de er. Og så gør man det igen...heldigvis
Ja det kan godt være.. Det ville da også være smarthvis det er rigtig Men ja for nogle måneder siden sagde jeg også at hvis jeg blev gravid igen så ville jeg have kejsersnit fordi jeg synes de veer var skrækkelige.. jeg lå også med dem i 15 timer.. av for den da.. men ja nu tror jeg hellere jeg vil igennem det end ar på maven.. vildt fordi jeg svor at jeg ALDRIG mere ville det igen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128