Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Jeg vil utrolig gerne ha sat extensions i Skal håret ha en vis længde for de kan sidde i?Nogen som kender en der laver det billigt i Nordjylland?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mirjam123 skriver: Hej Jeg vil utrolig gerne ha sat extensions i Skal håret ha en vis længde for de kan sidde i?Nogen som kender en der laver det billigt i Nordjylland?
Bliver an på hvilken metode du skal have?
annec skriver: Bliver an på hvilken metode du skal have?
Vil gerne have med tape
Mirjam123 skriver: Vil gerne have med tape
Okay, altså håret skal jo have en længde så du kan dække dine extensions. Men hvor langt er det nu?
Mit hår var ikke særligt langt da jeg have tape extensions i, det gik til lige under ørerne
annec skriver: Okay, altså håret skal jo have en længde så du kan dække dine extensions. Men hvor langt er det nu? Mit hår var ikke særligt langt da jeg have tape extensions i, det gik til lige under ørerne
mit går ud over ørene
Mirjam123 skriver: mit går ud over ørene
Også sådan bag på?
Tror mit hår var nogenlunde den samme længde
annec skriver: Også sådan bag på? Tror mit hår var nogenlunde den samme længde
går lidt ned i nakken
Mirjam123 skriver: går lidt ned i nakken
Så vil jeg da mene du godt kan Tror nemlig ik mit var længere
Jeg synes det skal være skulderlængde eller længere før det ser pænt ud med extensions!
annec skriver: Så vil jeg da mene du godt kan Tror nemlig ik mit var længere
tror jeg vil have hot fusion har snakket med en veninde om det og hu tror det ville være bedst når mit hår ikke er længere.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128