Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor i skal være glade for at bo i Dk lige nu -Og gud hvor jeg ville ønske jeg gjorde
V har her på Øeren 35 m/s vind om end ikke mere sååå dvs STORM, huset/lejlighede ryster heeeelt vildt, og strømmen er gået 2 gange so far og tvivler lidt om vinduerne holder
Ville ikke så meget med denne tråd -udover at jeg glæder mig til at flytte til Dk engang når baby'en kommer
Må i fortsat ha en go' aften de damer
-Hilsen Laila -som ønsker at bo i Dk lige nu, men dog så heldig at ha' en kæreste der bager boller til mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det lyder ikke så rart! Hvor bor du henne da, siden det stormer sådan?
Cheyana skriver: Det lyder ikke så rart! Hvor bor du henne da, siden det stormer sådan?
Det er det bestemt heller ikke men med lidt sttearinlys og hygge med kæreste så går det
Jamen jeg bor på Færøeren
lailamik skriver: Det er det bestemt heller ikke men med lidt sttearinlys og hygge med kæreste så går det Jamen jeg bor på Færøeren
Nå det er godt.. Også sjovere når man er to, så kan man altid få det vendt om til noget hyggeligt...
Cheyana skriver: Nå det er godt.. Også sjovere når man er to, så kan man altid få det vendt om til noget hyggeligt...
Nemlig, specielt når man får nybagte boller lige om lidt
Det er vel nærmere orkan?? Ja puha, det er ikke sjovt.....
Jeg har set flere statusopdateringer fra familie fra Færøerne, der beskriver hvor slemt det er
Det er vel den storm der rammer DK i weekenden
Lille fe skriver: Det er vel den storm der rammer DK i weekenden
Den har nok aftaget en del inden den når Danmark
Mamman skriver: Det er vel nærmere orkan?? Ja puha, det er ikke sjovt..... Jeg har set flere statusopdateringer fra familie fra Færøerne, der beskriver hvor slemt det er
Jup flere tage o.a er taget med vinden puhhaa + strømmen gik igen igår lige efter jeg havde oprettet denne tråd og forsvandt så til kl 01 Fo tid
Kan gætte mig til du er færing da du hedder mamman?
lailamik skriver: Jup flere tage o.a er taget med vinden puhhaa + strømmen gik igen igår lige efter jeg havde oprettet denne tråd og forsvandt så til kl 01 Fo tid Kan gætte mig til du er færing da du hedder mamman?
Ja det er ikke sjovt. Kan se både på de billeder der ligger på FB og når jeg læser de færøske og danske netaviser at det har været slemt
Ja jeg kommer fra Sand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128