Var det ikke på tide.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Loa

At i fik lov at se lidt billeder af min skønne skat

16 1/2 måned er hun nu og der er simpelthen bare fuld fart på hele tiden. Hun er alle vegne, vindueskarme, borde, ja alt det overhovedet er muligt at komme op på. Og så er hun verdens største lille pille sisse 

Men hun er simpelthen bare underskøn og mit hjerte smelter når hun griner eller giver mig et kys (som hun er blevet rigtig god til) 

Desværre syntes jeg bare det er blevet sværere at få rigtig godt billede af hende, fordi hun bare ikke står/sidder stille ret længe ad gangen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

EKBJ

Loa skriver:

At i fik lov at se lidt billeder af min skønne skat

16 1/2 måned er hun nu og der er simpelthen bare fuld fart på hele tiden. Hun er alle vegne, vindueskarme, borde, ja alt det overhovedet er muligt at komme op på. Og så er hun verdens største lille pille sisse 

Men hun er simpelthen bare underskøn og mit hjerte smelter når hun griner eller giver mig et kys (som hun er blevet rigtig god til) 

Desværre syntes jeg bare det er blevet sværere at få rigtig godt billede af hende, fordi hun bare ikke står/sidder stille ret længe ad gangen

Hvor er den smart den "gynge" i har på sidste billede. 

Hvor gamle skal de være før de kan bruge den? :-).  

Anmeld

24. november 2011

Loa

EKBJ skriver:

Hvor er den smart den "gynge" i har på sidste billede. 

Hvor gamle skal de være før de kan bruge den? :-).  

Sansegynge  

Jamen tror de må ligge i den fra de bliver født stort set... Det er jo lidt ligesom en vugge... Man skal jo selvfølgelig bare ikke gå fra dem når de er så små  

Isabella kan sagtens administrere at kravle op og ned af den.... Og så bliver man jo liiiidt træt af at ligge der og høre musik og nusse med en klud

Anmeld

24. november 2011

Tulle28

Hvor er hun altså dejlig:-)

Anmeld

24. november 2011

EKBJ

Loa skriver:

Sansegynge  

Jamen tror de må ligge i den fra de bliver født stort set... Det er jo lidt ligesom en vugge... Man skal jo selvfølgelig bare ikke gå fra dem når de er så små  

Isabella kan sagtens administrere at kravle op og ned af den.... Og så bliver man jo liiiidt træt af at ligge der og høre musik og nusse med en klud

Overvejer og købe en leander vugge til når den er helt nyfødt.. og så tremmeseng senere (som jeg har i forvejen) og så sådan en sansegynge lidt senere også :-). 

Anmeld

24. november 2011

Loa

Tulle28 skriver:

Hvor er hun altså dejlig:-)

Taaak 

Jeg fatter simpelthen heller ikke hvor skøn hun er, kunne bare kysse-kramme hende hele tiden

Anmeld

24. november 2011

Loa

EKBJ skriver:

Overvejer og købe en leander vugge til når den er helt nyfødt.. og så tremmeseng senere (som jeg har i forvejen) og så sådan en sansegynge lidt senere også :-). 

Det lyder lidt som vores rækkefølge  

Sansegyngen skulle også være god for deres balance  

Anmeld

25. november 2011

Loa

25. november 2011

Nessie

Hvor er hun altså sød

Jeg får rigtig mange billeder af en ryg, eller et "sløret" barn, for han vil bestemt heller ikke sidde eller stå stille, når mor prøver at tage billeder

Anmeld

25. november 2011

Loa

Nessie skriver:

Hvor er hun altså sød

Jeg får rigtig mange billeder af en ryg, eller et "sløret" barn, for han vil bestemt heller ikke sidde eller stå stille, når mor prøver at tage billeder

Tak

Ja det er super irriterende, når man bare gerne vil have et godt billede af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.