Hæs lille dreng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. november 2011

MyLove E

Min søn på 6 mdr har siden i fredags døjet med en træls hoste. Vi har været ved læge med ham og det var en fin hoste det var ikke noget vi skulle bekymre os om. Han har ikke haft så meget feber kun lidt (38.4) om aften.

Han er nu blevet virkelig hæs, og jeg tror han har ondt i halsen. I nat har han ikke sovet særlig meget, var vågn og ked af det fra kl 2-5 da jeg endelig fik ham til at sove kl 5 tog han en kun en time. Så var han vågnen en time og så sov han igen 1 time og sådan har det været hele dagen. Jeg har kunnet fået en del yogurt i ham i dag.

Men skal jeg gøre noget ved hans hæshed, og hva kan jeg gøre?? Skal jeg ringe til lægen i morgen eller bare vente på det går over??

MVH

En meget træt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

MyLove E

Ingen der har et godt råd??

Anmeld

25. november 2011

Nessie

Kan se at det nok er lidt sent at ringe til lægen, men det ville mpske være en god idé lige at få ham kigget i halsen.

Hvis han også hoster om natten, kan det hjælpe lidt at hæve hovedgærdet. Og så lidt lun kamillete til halsen, måske

God bedring med ham

Anmeld

25. november 2011

Karo

Hmmm...................syndes det lyder som falsk strubehoste.

http://www.sygeboern.dk/frame.cfm/cms/id=381/sprog=1/grp=2/menu=3/

Anmeld

25. november 2011

MyLove E

Nessie skriver:

Kan se at det nok er lidt sent at ringe til lægen, men det ville mpske være en god idé lige at få ham kigget i halsen.

Hvis han også hoster om natten, kan det hjælpe lidt at hæve hovedgærdet. Og så lidt lun kamillete til halsen, måske

God bedring med ham

Han sovet fint i nat og spist godt i dag. Så tror måske bare det fordi han har hostet meget.

Jeg kan ikke få ham til at drikke kamille the. Har prøvet både på flaske og i glas. men han vil ikke ha det.

Men tro han er ved at være på toppen igen heldigvis :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.