Anonym skriver:
Hej Piger
Igår var jeg oppe og træne for første gang i fitness world. Og idag havde jeg forventet lidt smerter som selvfølgelig er helt normalt..
Igår trænede jeg : en smule step - dvs 10gange opned opned, for kunne ikke finde ud af det.. cykling, og den der, der minder om at gå med ski på xD !
nå men, jeg har som sådan ikke trænet mave, men idag... har jeg en underlig smerte i venstre side af underlivet(ved ikke om det kaldes lysken). og det er der selvom jeg sidder og slapper af, og gør endnu mere ondt når jeg skal bevæge mig eller tisse..
Er der nogen som ved hvad det kan være ??
Jeg skal lige huske og sige at jeg tabte d. 09nov et foster i uge 6 og jeg har ikke været oppe og blive tjekket igennem endnu grundet : tidsmangel fra lægens side af..
håber i kan hjælpe mig
Hej med dig 
Altså det kan godt være det er helt ude i hampen det her, men min første tanke var da blærebetændelse? Mest fordi du skrev det gjorde ondt når du skulle tisse.. Slog det lige op på netdoktor, og der står, at man godt kan få ondt i underlivet af det..
Men det lyder sjovt nok også meget som det jeg fik lige da jeg startede i fitness center.. Fik mega ondt i underlivet i venstre side, især når jeg skulle bevæge mig.. Men både min mor og dem nede i centret skød på at det var en fibersprægning.. Og det gik også væk efter et par dage.. Så prøv lige at hold lidt øje med det.. Men altså hvis det gør meget ondt eller svier når du tisser, så synes jeg da du skal hoppe til lægen..
Anmeld