føler mig ligegyldig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Anonym trådstarter

skal altså bare lige ud med nogle ting.. Så don't mind me!
jeg føler mig SÅ ligegyldig.. Jeg føler at jeg ikke dur til en skid. jeg er et ligegyldigt menneske... h'n er pisse ligeglad med mig, når jeg græder siger h'n at jeg skal gå fordi h'n ikke gider se på mig.. Jeg får at vide, at jeg ikke kan klare min uddannelse - selvom jeg selv tror på det.. jeg får at vide at jeg er dum.
Jeg fik at vide at jeg har ødelagt h'n dag.. at h'n var så glad indtil h'n kom hjem..
h'n ignorer mig.. går ind i et andet rum så snart jeg går indtil h'n ..
jeg græder endnu mere. h'n siger jeg skal stoppe med altid at flæbe og h'n lukker så døren indtil soveværelset så h'n ikke skal høre på mig.. Jeg er ligegyldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

lukasmor

Anonym skriver:

skal altså bare lige ud med nogle ting.. Så don't mind me!
jeg føler mig SÅ ligegyldig.. Jeg føler at jeg ikke dur til en skid. jeg er et ligegyldigt menneske... h'n er pisse ligeglad med mig, når jeg græder siger h'n at jeg skal gå fordi h'n ikke gider se på mig.. Jeg får at vide, at jeg ikke kan klare min uddannelse - selvom jeg selv tror på det.. jeg får at vide at jeg er dum.
Jeg fik at vide at jeg har ødelagt h'n dag.. at h'n var så glad indtil h'n kom hjem..
h'n ignorer mig.. går ind i et andet rum så snart jeg går indtil h'n ..
jeg græder endnu mere. h'n siger jeg skal stoppe med altid at flæbe og h'n lukker så døren indtil soveværelset så h'n ikke skal høre på mig.. Jeg er ligegyldig

Ikke et spørgsmål om du er ligegyldig - et spørgsmål om du har fundet den rette mand! Ja sorry, men han er da ikke værd at samle på!

Du tror på dig selv - ergo har det ikke lykkes ham at knække dig helt endnu. Skynd dig væk mens du stadig kan mærke dig selv!

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Ikke et spørgsmål om du er ligegyldig - et spørgsmål om du har fundet den rette mand! Ja sorry, men han er da ikke værd at samle på!

Du tror på dig selv - ergo har det ikke lykkes ham at knække dig helt endnu. Skynd dig væk mens du stadig kan mærke dig selv!

well.. de pointer h'n kommer med er vel rigtige. årh jeg har bare den vildeste off-dag! kan ikke forstå hvordan h'n kan ha det godt med sig selv når h'n siger sådanne ting ti lmig

Anmeld

24. november 2011

Camilla <3

Det er da ikke særligt sødt sagt af din kæreste! Tænker også i stil med lukasmor, at det nok ikke er den rigtige person du er sammen med!

Anmeld

24. november 2011

Hasselnødden

Lukasmor skriver:

Anmeld

24. november 2011

mkb123

hvor er det bare en tarvelig opførsel! Det er helt ok at være ked af det og have en off-dag, i perioder at have flere i træk, hvis det nu er sådan det er! Men at du bliver så ked af det, og tillader at et andet menneske snakker sådan til dig, og derfor tror, at det h'n siger er rigtigt - DET er fandeme ikke i orden!!!

synes i skal snakke om det - det er i hvert fald ikke i orden at man bliver behandlet sådan af et andet menneske, ligemeget hvor lidt eller hvor meget man er ked af det, og hvor tit man end er det!!

Anmeld

24. november 2011

sarahb

Jeg ville gro mig nogle nosser og så komme ud af det forhold...! Det er jo psykisk vold!!!
Måske du bliver behandlet sådan fordi du tillader det. Du skal ikk være et offer længere. Du skal sørge for dig selv og ar du bliver behandlet med den respekt du fortjener!!!

Anmeld

24. november 2011

Ansemusen

Lyder som om han forsøger at holde dig godt og grundigt nede, så du ikke skal forlade ham. Eller som om han virkelig ikke vil forholdet mere.

Uanset hvad, så er du ikke tjent med det!!!

Anmeld

24. november 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

well.. de pointer h'n kommer med er vel rigtige. årh jeg har bare den vildeste off-dag! kan ikke forstå hvordan h'n kan ha det godt med sig selv når h'n siger sådanne ting ti lmig

Det er nok fordi h'n ikke har det godt med sig selv at det bliver sagt. At h'n skal nedgøre dig for at få et løft i egen selvværd! Det er ikke et menneske, der er værd at bruge sin tid på. Det er psykisk misbrug af dig, og hvis du ikke får noget selvværd NU bliver du kørt helt ned, og det bliver en selvopfyldende profeti.

Der skal 1000 knus og jeg elsker dig for at gøre 1 nedgørelse god igen.

Tænk over hvad du får ud af forholdet - bidrager det noget positivt i dit liv? Er det et adfærd du ønsker at acceptere?

Du er dejlig som du er!!!

Stort knus til dig

Anmeld

25. november 2011

Peanut

Ansemusen skriver:

Lyder som om han forsøger at holde dig godt og grundigt nede, så du ikke skal forlade ham. Eller som om han virkelig ikke vil forholdet mere.

Uanset hvad, så er du ikke tjent med det!!!

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.