Find en date til min veninde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Wimmie

Jeg har nu flere gange truet min veninde med at prøve at pimpe hende, og endelig har jeg fået lov, so here goes:

Jeg har en veninde som gerne vil finde sig en sød kæreste. Hun er lige fyldt 30, ca. 174 høj og normal af bygning. Hun er sygeplejerske og bor pt. i Herning men flytter til Århus (Skejby) 1. januar og vil nok meget gerne finde en fyr i Århus-området - eller i hvert fald Østjylland.

Hun søger en sød og rolig fyr mellem 29 og 36 (ca.). Han må gerne være nede på jorden og klar til et fast forhold. Hun er ikke gå-i-byen typen og søger ikke en fest-type men én der har rendt hornene af sig. Han må helst ikke have børn i forvejen (ved ikke om dette er en direkte hindring) men skal helst gerne ville have nogle  

Min veninde elsker at hygge med en god film, biograftur og hun kan godt være lidt nørdet med hang til elektronik og konsolspil. Hun elsker at rejse og vil gerne have en fyr der selv elsker at se verden. Derudover er hun aktiv i sin fritid og tror også godt hun gerne vil finde én der kan lide at røre sig lidt - altså ikke en sofakartoffel 

Hun har masser af humor, er social og udadvendt og er rigtig god til mennesker (børn elsker hende) 

Så hvis nogen kender en sød singlefyr der savner en kæreste, så send mig en besked. Billeder kan naturligvis gives 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Wimmie

Op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.