Mand råber "er du gravid?" i Aldi... nej jeg er ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde... Jeg var med min mand og 8 mdr. gamle datter ude og handle i Aldi... Og går og snakker om hvad vi skal have til a-mad.

Da valget står mellem and eller risengrød, siger jeg (pga. jeg helst vil have risengrød).

mig: "Altså vores datters navn må godt få risengrød, en afen vel, bare det ikke er hver dag og altid.

inden manden når at svare udbryder en vildt fremmet meget høj, skaldet mand.

Mærkelig mand: " Er du GRAVID???"

og ser på mig med store forventningsfulde øjne.  Jeg er helt målløs... hvad skal man sige... altså jeg er ikke gravid, og jo jeg har stadigvæk lidt ekstra kg. som jeg er træner en del for at få væk... men at jeg ligefrem ser gravid ud...  det mener jeg bestemt ikke jeg gør...  mener jeg svarede ham kort.

Mig: Nej... ser jeg sådan ud...

Mærkelig mand: jeg troede bare du skulle havde en baby... (han vender sig og går.)

Altså på den ene side er det da lidt sjovt kan jeg godt se... min dejlige kære mand, vælger slet ikke at sige noget, og jeg KAN ikke sige noget... imens laver vores datter motor lyde...

Jeg har aldrig prøvet en så mærkelig stemning på en handle tur...  Nu sidder jeg her og kan ikke finde ud af hvordan jeg skal have det. Ville bare lige dele denne mærkelig oplevelse med jer her inde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Camilla <3

Det var da også noget underligt noget .. :s Ved heller ikke lige hvordan jeg havde reageret.

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Det var da også noget underligt noget .. :s Ved heller ikke lige hvordan jeg havde reageret.

Det er da også mærkeligt...  hi hi

Anmeld

24. november 2011

Wimmie

Hehe, kan godt forstå du har en mærkelig fornemmelse lige nu... Men mon ikke manden har været lidt "spøjs i hovedet" - ikke helt færdigbagt måske?

Tænker at han måske fejler noget, er dement eller har tourettes hvor han måske ikke kan kontrollere hvad han siger.

Ellers lyder han da til at være temmelig grænseoverskridende som fremmed 

Under alle omstændigheder tror jeg ikke det er noget du skal tage personligt 

Anmeld

24. november 2011

Muffinmus

Min mandlige kollega har lige fortalt en lign histie på gågaden,...men det er fordi han elv mener han kan mærke den slags....han er hypnotisør:-)

Og hun var gravid, og stoppede ham en uge elelr 2 senere og fortalte ham at hun nu havde taget en test som var positiv men at hun var blevet provokeret over hans spørgsmål fordi hun endnu ikke vidste noget.

Meeen, trornu bare dit tilfælde var tilfældigt, med mindre du ER gravid og ikke ved det

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Min mandlige kollega har lige fortalt en lign histie på gågaden,...men det er fordi han elv mener han kan mærke den slags....han er hypnotisør:-)

Og hun var gravid, og stoppede ham en uge elelr 2 senere og fortalte ham at hun nu havde taget en test som var positiv men at hun var blevet provokeret over hans spørgsmål fordi hun endnu ikke vidste noget.

Meeen, trornu bare dit tilfælde var tilfældigt, med mindre du ER gravid og ikke ved det

Der er ikke noget jeg hellere vil end at være gravid igen hi hi, men min kæreste er af en anden holdning.  Han mener godt der må gå et par år endnu før den næste.

Jeg håber på en måde ham her også var en hypnotisør ting hi hi, men på den anden side også at han bare var lidt små gak gak.

Anmeld

24. november 2011

Ansemusen

Kunne det ikke være fordi han mente at risengrød er en gravid-ting?

Jeg skulle engang have ekstra bløde løg i en bøfsandwich. Og så sagde damen, der lavede den: "Ja man får lyst til de mærkeligste ting, når man er gravid!"

Hmm...  Blev rigtig ked af det, da jeg kun var 18-19 år, tror jeg. Men nu ved jeg godt, at jeg slet ikke så gravid ud dengang!

Anmeld

24. november 2011

TbCp

Uhhhh hader den slags!!!!
Min moster har gjort det så mange gange, og når man godt ved man har et par kilo for meget så gør det altså ondt
Hun kunne finde på at sige "ajj har du en baby i maven." "øh nej" "nå hvorfor er din mave så så tyk"

Anmeld

24. november 2011

FrkT

Tror du ikke bare at han troede det fordi du sagde at jeres datter må få det en enkelt gang, bare det ikke er hver dag, og han så troede at du er gravid og dermed ikke skal give jeres datter i maven det for ofte? Det var da min første tanke...

Anmeld

24. november 2011

norenberg

Jeg har så oplevet lige det modsatte på en ferie på rodos, hvor jeg højgravid gik op til lindos....med flere hundrede trappe trin....da jeg kom men pustede jeg godt....og en mand fra turen af sagde "ja det er ikke sådan når man er så tyk....hvor til jeg svarede "ja det er nok ikke lige sådan en tur der er velegnet til en højgravid....så udbryder han " er du da gravid....jeg troede sku bare du fed....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.