jeg friede, han sagde ja...... men ikke lige nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2011

AnnePedersen

ja som overskriften lyder så friede jeg og han sagde ja. bare ikke lige nu.

lidt baggrundsviden om os, kort. jeg er sygemeldt og karsten er delvis sygmeldt pga piskesmæld.

hans begrundelse er at han ikke kan rumme det. Han har svært ved mange mennesker og alt for mange lyde. dette har jeg fuldforståelse for, da jeg ved hvordan han får det.

min begrundelse hvorfor jeg gerne vil indenfor en måned.
Første begrundelse er at min lille bror skal have fodlænke på hjemme ved mine forældre pga drengestreger. Ham vil jeg gerne have med, så gerne inden det sker.
min anden begrundelse som ejg føler er vigtig er at vores forældre bliver altså ældre for hver dag. dette har vi mærket ved at karstens mor dødede indenfor en måned for 1,5 år siden. Min far blev indlagt i sidste uge med en blodprop på hjernen.
Jeg er måske egotistisk, men jeg vil gerne som pige have min far til at følge mig op.

og jeg har tænkt meget på os begge i forhold til stedet vi ku holde det. det er et sted der tager sig af alt. vi skal bare sige vores ønsker ud fra deres evner og så wupti....

jeg bliver ked af det og såret når han ikke vil så hurtig som jeg. men jeg kan ikke tillade mig at blive sur da jeg respekterer hans mening og valg.

men fuck hvor jeg elsker den mand og vil have han er min foran vores familier.

tak fordi i lytter på mig. i må gerne kommenterer det.

hilsen anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

twinboys

AnnePedersen skriver:

ja som overskriften lyder så friede jeg og han sagde ja. bare ikke lige nu.

lidt baggrundsviden om os, kort. jeg er sygemeldt og karsten er delvis sygmeldt pga piskesmæld.

hans begrundelse er at han ikke kan rumme det. Han har svært ved mange mennesker og alt for mange lyde. dette har jeg fuldforståelse for, da jeg ved hvordan han får det.

min begrundelse hvorfor jeg gerne vil indenfor en måned.
Første begrundelse er at min lille bror skal have fodlænke på hjemme ved mine forældre pga drengestreger. Ham vil jeg gerne have med, så gerne inden det sker.
min anden begrundelse som ejg føler er vigtig er at vores forældre bliver altså ældre for hver dag. dette har vi mærket ved at karstens mor dødede indenfor en måned for 1,5 år siden. Min far blev indlagt i sidste uge med en blodprop på hjernen.
Jeg er måske egotistisk, men jeg vil gerne som pige have min far til at følge mig op.

og jeg har tænkt meget på os begge i forhold til stedet vi ku holde det. det er et sted der tager sig af alt. vi skal bare sige vores ønsker ud fra deres evner og så wupti....

jeg bliver ked af det og såret når han ikke vil så hurtig som jeg. men jeg kan ikke tillade mig at blive sur da jeg respekterer hans mening og valg.

men fuck hvor jeg elsker den mand og vil have han er min foran vores familier.

tak fordi i lytter på mig. i må gerne kommenterer det.

hilsen anne

ja tvinge ham kan du jo ikke men forstår dig... men pas nu på så du ikke får ham til at få kolde fødder...

han tænker måske også økonomi, har i råd til det nu, og måske tænker han er det for at jeres forældre skal opleve jeres bryllup eller er det på grund af kærligheden mellem jer to...

Hvad siger han, hvor længe vil han vente og vil han overhovedet giftes og måske bare siger ja men ikke nu...

Håber i bliver gift af kærlighed til hinanden og at i får et dejligt stille og roligt bryllup...

Husk lige at komme med en update...

Majbritt

Anmeld

24. november 2011

Muffinmus

Tja, jeg friede tilmin mand og han sagde NEJ,ikke nu. Og det respekterede jeg og vi snakkede ikke så meget om det efter det, en smule hvor jeg drilelde lidt osv.  2 år senere friede han til mig på samme måde som jeg gjorde ved ham:-)Og 6 mdr efter blev vi gift.

Så, ja, nogle gange kommer det som en overraskelse. Og dagen skal være noget helt særigt for jer begge. Er sikker på han nok skal få lysten til det, men kan også godt forstå ham hvis ikke den er der lige nu, han føler sig vist i fovejen lidt nede.

Anmeld

25. november 2011

AnnePedersen

Han siger det er pga han ikke kan rumme alle de mennesker og lyde pga hans sygdom.
DEt forstår jeg udmærket. Men jeg er bange for at vente for længe og så lever min far ikke længere, når han døjer med blodprop i hjernen
DErfor tænker jeg som jeg gør med tidspunktet. OG fordi vores kærlighed til hinanden ikke fejler noget.

Anmeld

25. november 2011

HopinWishin

Måske han helst ville ha friet til dig.....?

Har I  økonomien til det når i begge er sygemeldt_?

Anmeld

25. november 2011

Nessie

Mange mænd vil helst selv fri, og det lyder også en smule som et panik-frieri, hvis du forstår?

Min far fik en blodprop i hjernen for 2 år siden, og lever i bedste velgående, så det behøver altså ikke at betyde at du ikke har ham ret meget længere.

Jeg har selv piskesmæld, og hvis din kærestes er relativt nyt, har han slet ikke nået at vænne sig til sit nye "jeg", og alle de begræsninger der følger med. Det kan desværre godt tage nogle år, inden man har vænnet sig til, og accepteret sin nye situation.
Man kan blive rigtig meget lyd- og lysoverfølsom, og "træt" i hovedet af for meget uro. Jeg går ud og ordner køkken, eller finder et eller andet at pusle med i et rum for mig selv, for lige at få lidt ro i mit hoved, når der er mange mennesker samlet.

Jeg synes du skal acceptere at han ikke har overskud til bryllup lige nu. Ellers bliver det jo heller ikke det bryllup I kunne tænke jer

Anmeld

26. november 2011

mortilflere

Det er meget dumt økonomisk at gifte sig hvis hans sag ik er afklaret 

Anmeld

26. november 2011

AnnePedersen

VI har ikke altid været sygemeldt begge 2. JEG er lærer og min kæreste er speditør så vi har sikret os.

MEn jeg venter gerne, hvis jeg bare ved jeg får ham og at alle mine kære er med. Sådant har vi talt om det siden hen. JEg elsker ham og han jeg

Anmeld

26. november 2011

Lone Jakobsen

her spurgte jeg også ofte min mand (kæreste) om vi da ikke snart skulle giftes. han blev ved med at slå det hen.

da vi så ventede vores fælles barn og havde været til jordmoder, bragte jeg det op igen, og der var han pludselig med på ideen. da jeg spurgte til grunden, sagde han at han selv havde overvejet at fri på vores års dag nu blev vi så gift den dag i stedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.