Tak til Dot D for hjælp til kage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dot D skriver:

Hvor bor du henne af? Der er nogen herinde, der har lokket lidt med mig, så når vi kommer hen i det nye år, så laver vi en STOR kagedag/weekend her i Gassum lidt udenfor Randers. Der vil også være plads til ungerne, hvis ikke de kan "lånes ud" nogle timer

Jeg bor i Hadsten mellem Århus og Randers, men med termin 5. februar, så skal det være meget hurtigt i det nye år, hvis jeg skal med 

Den store kan jeg "låne ud" til mine forældre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
lærkes_mor skriver:

det er helt fint :-) det er sødy at du lige fandt den til mig

Det var da så lidt 

Så nu har du ingen undskyldning for ikke at lave lagkage 

Anmeld

24. november 2011

Dot D

PT skriver:

Jeg bor i Hadsten mellem Århus og Randers, men med termin 5. februar, så skal det være meget hurtigt i det nye år, hvis jeg skal med 

Den store kan jeg "låne ud" til mine forældre 

Jamen så må jeg se, hvornår det kan blive. Der er jo ikke mere end 30 minutter i mellem os, så skulle det nok kunne lade sig gøre

Anmeld

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Dot D skriver:

Jamen så må jeg se, hvornår det kan blive. Der er jo ikke mere end 30 minutter i mellem os, så skulle det nok kunne lade sig gøre

Det kunne være rigtig sjovt/godt/hyggeligt, hvis du kunne få stablet noget på benene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.