mad til nytår..hvor fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. november 2011

1990h

mangler nogle gode ideer til hvor man kan bestille mad fra til nytår.

er fra vestsjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

MorTil4<3

Hansen1990 skriver:

er fra vestsjælland

både ja og nej

min mand er kok og laver gerne mad for folk til nytårs aften, .

men self er prisen en lidt anden når det nu er en usædvanlig aften. .
men prisen er nok ik meget anderledes end andre steder hvis i skal have mad udefra. .

så behøver i ikk stå for det selv eller tænkte på noget, så skal i kun aftale med ham hvilket mad der er tale om og hvor mange i er, så sørger han for resten , ,

Anmeld

24. november 2011

Ploffer

Hansen1990 skriver:

er fra vestsjælland

Sidsteår fik vi mad fra Rødvig kro og det skal vi helt bestemt også have i år ;-) det er så lækker mad og der er rigeligt af det... 3 retter for 295 per person

Anmeld

24. november 2011

1990h

Okay det lyder lækkert.

jeg har selv kigget på noget kokken og jomfruen.

vi er nogle unge mennesker og de fleste er drenge og tror egentlig de er ligeglade med om de spiser en rund om rugbrød eller 3 retters.ahah ej:p

men havde kigget på noget til 200pr kuvert hos kokken og jomfruen. kender bare ikke så meget til maden.

Anmeld

24. november 2011

Ploffer

Hansen1990 skriver:

Okay det lyder lækkert.

jeg har selv kigget på noget kokken og jomfruen.

vi er nogle unge mennesker og de fleste er drenge og tror egentlig de er ligeglade med om de spiser en rund om rugbrød eller 3 retters.ahah ej:p

men havde kigget på noget til 200pr kuvert hos kokken og jomfruen. kender bare ikke så meget til maden.

Jeg vil klart sige at hvis I har råd til at lægge de 100 kr mere, så gør det  Det er 1000 gange bedre end Kokken og Jomfruen  Sidste år var hovedretten oksemørbrad m. masser af tilbehør og masser af sovs....dessert: hvid chokolade fragilité med hindbærsorbet Forretten var vist noget fisk og skaldyr og der var mega meget mad 

Anmeld

24. november 2011

1990h

Ploffer skriver:

Jeg vil klart sige at hvis I har råd til at lægge de 100 kr mere, så gør det  Det er 1000 gange bedre end Kokken og Jomfruen  Sidste år var hovedretten oksemørbrad m. masser af tilbehør og masser af sovs....dessert: hvid chokolade fragilité med hindbærsorbet Forretten var vist noget fisk og skaldyr og der var mega meget mad 

hehe det lyder faktisk lækkert har de hjemmeside

Anmeld

24. november 2011

Ploffer

Hansen1990 skriver:

hehe det lyder faktisk lækkert har de hjemmeside

google rødvig kro så kommer den frem...(kan ikke lige huske adr. ) men deres nytårsmenu er ikke kommet på endnu, men jeg garanterer dig det er lækkert hvad end de så finder på 

Anmeld

24. november 2011

1990h

Ploffer skriver:

google rødvig kro så kommer den frem...(kan ikke lige huske adr. ) men deres nytårsmenu er ikke kommet på endnu, men jeg garanterer dig det er lækkert hvad end de så finder på 

så må jeg vente spændt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.