Jeg er rørt til tårer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

82Miraklet

Tutter skriver:

Jeg har fået en halskæde med det smukkeste vedhæng af en skøn veninde i fødselsdagsgave- Som hun har fået af sin mor

I får lige lidt baggrundshistorie:

Jeg arbejdede som aftenvagt i min kommune, og i April starter Pia i et vikariat.. Jeg kan ikke DØJE hende, og fjerner mig ubevidst fra hende hver gang hun kommer ud hvor jeg er..

Skæbnen vil så, at i Juli bliver jeg mobbet på arbejdet og hun og nogle andre bliver heller ikke behandlet helt pænt! Vi falder i snak og især 3 af os har et spirrende venskab..

Men Pia og jeg? Der er et eller andet, vi er virkelig blevet tætte på virkelig kort tid! Det er pisse skræmmende, men der er sgu et eller andet ved det venskab..

I September er jeg hjemme hos hende en aften, sammen med hendes søster. Hendes mand (kæreste) er ikke hjemme, men han kommer hjem senere på natten, sammen med hans 2 kammerater.. Den ene ven kommer ind, og ham kender jeg udemærket godt! Og så ringer klokkerne, jeg kender hendes mand, eller jeg har været sammen med ham, kort for inden de finder sammen! Så er verden sgu da lille!

Når, men vi finder som regel vejen hjem til hende, når vi har fri fra job, sidder og snakker til hendes mand og datter (12 år) står op og så går jeg hjem og i seng..

Jeg stoppede så på jobbet og er startet nyt, kører hjem til hende og holder pause engang imellem osv..

Jeg er virkelig røget ind med hjertet i hendes lille familie..

Begge hendes forældre er døde (hun er 34) og dette her smykke fik hun af sin mor, da hun var 16 og netop havde fået af vide hun ikke kunne få børn.. Da hun begynder og gå med det som 21 årig, bliver hun gravid med hendes smukke og dejlige datter.. Det er et smykke hun holder meget af - og det har hun uden skrupler givet mig i fødselsdagsgave  Hun håber det har samme held på mig, som på hende  Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg for det og er grædefærdig, så lykkelig er jeg

Bare lige lidt her fra et sygt fødselsdags barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Hasselnødden

Tutter skriver:

Jeg har fået en halskæde med det smukkeste vedhæng af en skøn veninde i fødselsdagsgave- Som hun har fået af sin mor

Jeg arbejdede som aftenvagt i min kommune, og i April starter Pia i et vikariat.. Jeg kan ikke DØJE hende, og fjerner mig ubevidst fra hende hver gang hun kommer ud hvor jeg er..

Skæbnen vil så, at i Juli bliver jeg mobbet på arbejdet og hun og nogle andre bliver heller ikke behandlet helt pænt! Vi falder i snak og især 3 af os har et spirrende venskab..

Men Pia og jeg? Der er et eller andet, vi er virkelig blevet tætte på virkelig kort tid! Det er pisse skræmmende, men der er sgu et eller andet ved det venskab..

I September er jeg hjemme hos hende en aften, sammen med hendes søster. Hendes mand (kæreste) er ikke hjemme, men han kommer hjem senere på natten, sammen med hans 2 kammerater.. Den ene ven kommer ind, og ham kender jeg udemærket godt! Og så ringer klokkerne, jeg kender hendes mand, eller jeg har været sammen med ham, kort for inden de finder sammen! Så er verden sgu da lille!

Når, men vi finder som regel vejen hjem til hende, når vi har fri fra job, sidder og snakker til hendes mand og datter (12 år) står op og så går jeg hjem og i seng..

Jeg stoppede så på jobbet og er startet nyt, kører hjem til hende og holder pause engang imellem osv..

Begge hendes forældre er døde (hun er 34) og dette her smykke fik hun af sin mor, da hun var 16 og netop havde fået af vide hun ikke kunne få børn.. Da hun begynder og gå med det som 21 årig, bliver hun gravid med hendes smukke og dejlige datter.. Det er et smykke hun holder meget af - og det har hun uden skrupler givet mig i fødselsdagsgave  Hun håber det har samme held på mig, som på hende  Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg for det og er grædefærdig, så lykkelig er jeg

Årh hvor er det rørende! og hvor lyder det bare som det mest fantastiske pudsigt fremkommende dejligt venskab I har! Pris det højt og længe. I lyder helt rigtige for hinanden

Anmeld

24. november 2011

Becks

StephanieJ skriver:

Hvor har hun da bare et STORT

Virkelig flot og rørende af hende - håber den giver dig en masse held i PB

Må vi ikke se "baby amuletten"?

OG - KÆMPE TILLYKKE MED DAGEN SKØNNE TUTTER!! Du fortjener det BEDSTE OG EN LÆKKER BABY!!

Tak søde..

Hun er den skønneste

Ikke det bedste billede, men her det  Det er den øverste kæde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2011

Becks

82Miraklet skriver:

Anmeld

24. november 2011

Steph_Laurits

Tutter skriver:

Tak søde..

Hun er den skønneste

Ikke det bedste billede, men her det  Det er den øverste kæde

Gud hvor er den smuk

Kan godt forstå du bærer den med stolthed. WAUW!!

Anmeld

24. november 2011

Becks

Hasselnødden skriver:

Årh hvor er det rørende! og hvor lyder det bare som det mest fantastiske pudsigt fremkommende dejligt venskab I har! Pris det højt og længe. I lyder helt rigtige for hinanden

Du kan tro jeg priser det højt

Anmeld

24. november 2011

Becks

StephanieJ skriver:

Gud hvor er den smuk

Kan godt forstå du bærer den med stolthed. WAUW!!

Ja ikke

Anmeld

24. november 2011

Mira0911

Smuk historie... Hvor er det sødt af hende... Håber dette giver dig held... 

Anmeld

24. november 2011

Becks

Mira0911 skriver:

Smuk historie... Hvor er det sødt af hende... Håber dette giver dig held... 

Tak søde, ja virkelg en smuk historie

Anmeld

24. november 2011

CmarianN

Tutter skriver:

Fantastisk med så store mennesker :-) Sikke en betænksom og skøn veninde.... Tillykke med fødselsdagennog god bedring ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.