Tutter skriver:
Jeg har fået en halskæde med det smukkeste vedhæng af en skøn veninde i fødselsdagsgave- Som hun har fået af sin mor 
I får lige lidt baggrundshistorie:
Jeg arbejdede som aftenvagt i min kommune, og i April starter Pia i et vikariat.. Jeg kan ikke DØJE hende, og fjerner mig ubevidst fra hende hver gang hun kommer ud hvor jeg er..
Skæbnen vil så, at i Juli bliver jeg mobbet på arbejdet og hun og nogle andre bliver heller ikke behandlet helt pænt! Vi falder i snak og især 3 af os har et spirrende venskab..
Men Pia og jeg? Der er et eller andet, vi er virkelig blevet tætte på virkelig kort tid! Det er pisse skræmmende, men der er sgu et eller andet ved det venskab..
I September er jeg hjemme hos hende en aften, sammen med hendes søster. Hendes mand (kæreste) er ikke hjemme, men han kommer hjem senere på natten, sammen med hans 2 kammerater.. Den ene ven kommer ind, og ham kender jeg udemærket godt! Og så ringer klokkerne, jeg kender hendes mand, eller jeg har været sammen med ham, kort for inden de finder sammen! Så er verden sgu da lille!
Når, men vi finder som regel vejen hjem til hende, når vi har fri fra job, sidder og snakker til hendes mand og datter (12 år) står op og så går jeg hjem og i seng..
Jeg stoppede så på jobbet og er startet nyt, kører hjem til hende og holder pause engang imellem osv..
Jeg er virkelig røget ind med hjertet i hendes lille familie..
Begge hendes forældre er døde (hun er 34) og dette her smykke fik hun af sin mor, da hun var 16 og netop havde fået af vide hun ikke kunne få børn.. Da hun begynder og gå med det som 21 årig, bliver hun gravid med hendes smukke og dejlige datter.. Det er et smykke hun holder meget af - og det har hun uden skrupler givet mig i fødselsdagsgave
Hun håber det har samme held på mig, som på hende
Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg for det og er grædefærdig, så lykkelig er jeg 
Bare lige lidt her fra et sygt fødselsdags barn