Slået øverste fortand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Muhmi

Silas har lige slået fortanden for oven... Han er ok nu her... Men det bløder lidt fra den... Skal jeg tage til tandlægen eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Muhmi

??? Er altså lidt bekymret...!

Anmeld

24. november 2011

Hulubulu86

Tag til tandlaegen

Anmeld

24. november 2011

eliasogmor

Muhmi skriver:

Silas har lige slået fortanden for oven... Han er ok nu her... Men det bløder lidt fra den... Skal jeg tage til tandlægen eller??

hej du.. det stunt har elias lavet 2 gange og hanhar lavet 2 hakker  i tanden.. tandlægen kan ikke gøre så forfærdelig meget.. men hvis det ligner at den er slået  op i gummerne, ville jeg nok tage kontakt....

Anmeld

24. november 2011

mortilnoahogmelina

Tag til tandlæge . Hvis der bliver noget senere med den tand kan de se Han har slået den . Og meld det til forsikringen OS .

Kram

Anmeld

24. november 2011

eliasogmor

Pernille08 skriver:

Tag til tandlæge . Hvis der bliver noget senere med den tand kan de se Han har slået den . Og meld det til forsikringen OS .

Kram

dækker forsikringen ikke kun ved blivende tænder????

Anmeld

24. november 2011

mortilnoahogmelina

eliasogmor skriver:

dækker forsikringen ikke kun ved blivende tænder????

Altså hvis der er sket så meget med den nu at det kan påvirke den blivende tand . Så dækker de .

Men man ved jo heller ikk om det kan være tilfældet før den blivende tand kommer frem .

Anmeld

24. november 2011

serinasmor

du skal til tandlægen så der kan laves rapport til forsikringen ... til hvs der skal laves noget ved den blivende tand ...

de kan ikke gøre meget .. men kan blandt andet fortælle dig hvad du skal se efter

Anmeld

24. november 2011

Karo

Bløder det meget ?

Er tanden løs ?

Hvis det kun har været lidt blod og tanden ikke er løs ville jeg ikke gøre noget. Det kan jo være han bare har fået et rift i tandkødet rundt om.

Anmeld

24. november 2011

eliasogmor

Pernille08 skriver:

Altså hvis der er sket så meget med den nu at det kan påvirke den blivende tand . Så dækker de .

Men man ved jo heller ikk om det kan være tilfældet før den blivende tand kommer frem .

sikke noget tis, så skulle vi nok have været afsted...men han har brækket noet af tanden uden blod osv.. 2 gange....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.