Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mathias var ved sin 3 års undersøgelse (jeg kan ikke huske hans mål ved 2 års ) vejede han 12 kg og var 89 cm. han var bare en lille fis.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
felicity skriver: det er såmænd ikke for at hun spiser så meget ... hun hader varmt mad og spiser somregel kun rugbrød!!! ville elske hvis hun gad lidt varm aftensmad engang imellem!!! hun er bare stor i bygning virkelig laaanng hehe.. skulle købe håndboldsko til hende den anden dag,, og måtte op i en str. 31
det er såmænd ikke for at hun spiser så meget ... hun hader varmt mad og spiser somregel kun rugbrød!!! ville elske hvis hun gad lidt varm aftensmad engang imellem!!!
hun er bare stor i bygning virkelig laaanng hehe..
skulle købe håndboldsko til hende den anden dag,, og måtte op i en str. 31
OMG str 31
Min datter bliver 2 her på torsdag og hun bruger str 21 haha
Cecilie 2 år og 9 mdr - vægt ca 13 kg og vistnok 92 cm
Laulund87 skriver: OMG str 31 Min datter bliver 2 her på torsdag og hun bruger str 21 haha
ja hun har virkelig store pladder!!! blir svært at finde fine damesko når hun blir voksen hehe
hendes vinter støvler er dog kun str. 30 ! men ja hun har store fødder
Mathias er 20 mdr og han vejer ca 14 kg.... En dejlig stor bøf....
felicity skriver: ja hun har virkelig store pladder!!! blir svært at finde fine damesko når hun blir voksen hehe
Det kunne det godt tyde på
Jeg bruger selv str 36/37 så det er nok ikke så underligt at hun har små fødder
Laulund87 skriver: Det kunne det godt tyde på Jeg bruger selv str 36/37 så det er nok ikke så underligt at hun har små fødder
jeg bruger selv str. 39... det er heller ikke så stort.. men hendes far er høj og slank !
felicity skriver: ja det er da osse et stort spring i skostørrelse
ja det er da osse et stort spring i skostørrelse
Hi hi ja. Bare hun så ikke fortsætter med samme hastighed, for så kommer hun til at ligne Bigfoot inden længe
Baagøe skriver: Hi hi ja. Bare hun så ikke fortsætter med samme hastighed, for så kommer hun til at ligne Bigfoot inden længe
synes Bigfoot er sød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128