Hvilke julesmåkager bager I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Fru Aagaard

Baagøe skriver:

De honningkager, I bager, er det de bløde med overtræk af chokolade?

Ja - det er de BEDSTE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Pige2009

Fru Aagaard skriver:

Ja - det er de BEDSTE

Kan man få en opskrift?

Anmeld

30. november 2011

Carina:-)

celkt skriver:

I år står den på vaniliekranse (som sædvanlig), brune kager, og mandeldrømme, som er en ret ukendt julekage med masser af marcipan og nougat i dejen...

Min veninde og jeg bager som regel sammen. SÅ afsætter vi vores familier en hel dag, og så går vi til, ja, makronerne er jo nok et passende ordvalg her. Vi plejer ikke at bage under 20 gode store dåser, men vi er jo også to familier med diverse venner og lignende, der skal have.

En anden dag bager jeg så jødekager med min datter, men det er på et lidt mere beskedent niveau...

De der mandeldrømme må du da lige smide en opskrift på

Anmeld

30. november 2011

Carina:-)

Vi skal bage pebernødder,brunkager og så nogle udstikkager.

Masser af havregrynskugler,og konfekt skal der self. også laves

Anmeld

30. november 2011

dpb

celkt skriver:

I år står den på vaniliekranse (som sædvanlig), brune kager, og mandeldrømme, som er en ret ukendt julekage med masser af marcipan og nougat i dejen...

Min veninde og jeg bager som regel sammen. SÅ afsætter vi vores familier en hel dag, og så går vi til, ja, makronerne er jo nok et passende ordvalg her. Vi plejer ikke at bage under 20 gode store dåser, men vi er jo også to familier med diverse venner og lignende, der skal have.

En anden dag bager jeg så jødekager med min datter, men det er på et lidt mere beskedent niveau...

Altså jeg er jo lidt nysgerrig efter en opskrift på de der mandeldrømme du skriver om Så er der mulighed for at du vil dele den eller er den hemmelig

herhjemme er jeg først så småt begyndt at gå lidt mere op i julebag så det er ikke blevet til så meget endnu.... har kun lavet jødekager, chokoladdråber, chokoladesnegle og rutebiler...allesammen er også væk igen

Qnuz

Anmeld

30. november 2011

trunte89

Vi har bagt pebernødder, jødekager, sukkerkringler og vaniljekranse (med masser af vanilje!)

Anmeld

30. november 2011

Clotte

Vi plejer at bage vaniljekranse, jødekager, kokos "klatter", specier med chokolade, specier med mandler og godteklumper 

Så koger vi også klejner både gærklejner og almindelige

Vi laver også pebermyntepastiller, små romkugler og konfekt

Vi "juler" da vist lidt meget kan jeg godt se nu men jeg har også en kæreste med en ekstrem sød tand

Clotte

Anmeld

30. november 2011

Silas&Mille

Sidste år prøvede jeg at bage Nissefryd småkager og de smager bare fantastisk, så dem bager jeg også i år.

ellers skal jeg laver havregrynskugler, klejner, choko/nøddekager, chokoladekapsler, nougatdrømme, søde snebolde og konfektknas 

Er mere til konfekten end småkagerne

Anmeld

30. november 2011

TbCp

Brunkager, fedtebrød, klejner og kokosmakroner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.