Hjælp - hvor køber man fødselsdagslys?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.953 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Mor Christa

heej piger.
Ja, jeg går lige amok i dag med at lave debatter
Sidder lige her og prøver at planlægge mini-chefens fødselsdag! Der er jo ikke længe til han blvier et helt år, og vi forlader denne gruppe
Jeg skal så lave lagkage til gæsterne (og ham selvfølgelig ), og jeg vil rigtig gerne have et stort fødselsdagslys, i ved dem der der er formet som et et-tal Men man kan jo ikke købe dem i brugsen eller bilka eller noget. HVORkan man købe dem?! :O
og en anden ting; jeg vil gerne give ham sin egen kage, men er findes jo kun store lagkagebunde.. hvad gør man så?

Håber I vil hjælpe en kage-dum pige hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Mor til L&S

MissChrista skriver:

heej piger.
Sidder lige her og prøver at planlægge mini-chefens fødselsdag! Der er jo ikke længe til han blvier et helt år, og vi forlader denne gruppe
Jeg skal så lave lagkage til gæsterne (og ham selvfølgelig ), og jeg vil rigtig gerne have et stort fødselsdagslys, i ved dem der der er formet som et et-tal Men man kan jo ikke købe dem i brugsen eller bilka eller noget. HVORkan man købe dem?! :O
og en anden ting; jeg vil gerne give ham sin egen kage, men er findes jo kun store lagkagebunde.. hvad gør man så?

Jeg ved at Rice laver fødselsdagslys, men de er små.

Ellers har jeg set store fødselsdagslys i kvickly

Da min datter fyldte 1 år købte jeg de alm store lagkagebunde og så lagde jeg bare en passende tallerken på og skar rundt om den, så får du den strørrelse som du ønsker

Anmeld

24. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MissChrista skriver:

heej piger.

Synes at have set nogen i Føtex, men det er måske ikke fast sortiment. Ellers kan du købe lys hos specialkøbmanden. De har mange forskellige store lys. 

http://specialkoebmanden.dk/kagelys-15/?page=1

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

Mor til Liva skriver:

Jeg ved at Rice laver fødselsdagslys, men de er små.

Ellers har jeg set store fødselsdagslys i kvickly

Da min datter fyldte 1 år købte jeg de alm store lagkagebunde og så lagde jeg bare en passende tallerken på og skar rundt om den, så får du den strørrelse som du ønsker

ah - altså sådan så man køber 3 alm str lagkagebunde og skær dem til?

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Synes at have set nogen i Føtex, men det er måske ikke fast sortiment. Ellers kan du købe lys hos specialkøbmanden. De har mange forskellige store lys. 

http://specialkoebmanden.dk/kagelys-15/?page=1

Ah mange tak

Anmeld

24. november 2011

Mor til L&S

MissChrista skriver:

ah - altså sådan så man køber 3 alm str lagkagebunde og skær dem til?

Ja lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.