så er der 110 millioner i puljen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Pige2009

Noahmor skriver:

Så er der da ekstra spænding i næste uges lotto. 

Ja, det er helt vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

FamilenStorm

Noahmor skriver:

Jeg kan godt nøjes med en million eller to. Ville slet ikke vide, hvad jeg skulle gøre med alle de millioner. 

Øj, jeg har nok brugt de første 25-30 mil

Havde STORE og MANGE planer i går heh

Anmeld

24. november 2011

Noahmor

FamilenStorm skriver:

Øj, jeg har nok brugt de første 25-30 mil

Havde STORE og MANGE planer i går heh

Jeg skulle nok også finde på noget og vile da få en hel bunke oplevelser i livet. 

Og så behøvedes man ikke at tænke på efterløn. 

Anmeld

24. november 2011

Sees

Ingen grund til bekymringer ..
Jeg vinder i næste uge.. BUM!

Anmeld

24. november 2011

HeidiØ

Noahmor skriver:

Jeg kan godt nøjes med en million eller to. Ville slet ikke vide, hvad jeg skulle gøre med alle de millioner. 

Arh der tror jeg måske jeg vil sige 5 er fint for mig uden at være for kæphøj 1 eller 2 mio er hurtigt væk på et hus!

Anmeld

24. november 2011

Noahmor

HeidiØ skriver:

Arh der tror jeg måske jeg vil sige 5 er fint for mig uden at være for kæphøj 1 eller 2 mio er hurtigt væk på et hus!

Jeg har huset, men det er nok rigtigt at man hurtigt kan få brændt to millioner af. 

Anmeld

24. november 2011

FamilenStorm

Noahmor skriver:

Jeg skulle nok også finde på noget og vile da få en hel bunke oplevelser i livet. 

Og så behøvedes man ikke at tænke på efterløn. 

Neej.. Man vil jo egentlig kunne "klatte" 2 mil væk hver år, resten af ens liv hvis det var (øj tænk lige at kunne KLATTE 2 mil væk - sær tanke hehe )

Men ihh.. Den drøm kunne jeg godt leve i lidt endnu.. I hvertfald til jeg får fri fra job her kl 13:30 og jeg får tjekket de kupponer

Anmeld

24. november 2011

Noahmor

FamilenStorm skriver:

Neej.. Man vil jo egentlig kunne "klatte" 2 mil væk hver år, resten af ens liv hvis det var (øj tænk lige at kunne KLATTE 2 mil væk - sær tanke hehe )

Men ihh.. Den drøm kunne jeg godt leve i lidt endnu.. I hvertfald til jeg får fri fra job her kl 13:30 og jeg får tjekket de kupponer

Ja, lyder helt forkert. 

Læste om en englænder, der havde vundet temmelig mange millioner (mener det var 87) Og han har brændt det hele af på under ti år og er idag skraldemand med dårlig økonomi. 

Anmeld

24. november 2011

Carl-Emil's mor

Hvor kan man se lottotal fra igår??:/

Anmeld

24. november 2011

Noahmor

Höör skriver:

Hvor kan man se lottotal fra igår??:/

Tekst tv på dr side 293. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.