Til jer med børn som har tykke ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.855 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. november 2011

SaNiNa

Naia´s strømper strammer så meget på hende og nu har vi prøvet med flere forskellige slage uden at finde nogen som passer til en lille passe.

Så hvilken strømpe mærke bruger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Benjamins'mor

Min søn har nu ikke tykke ben, men prøv at give hende strømpebukser på i stedet for.

Anmeld

24. november 2011

Mette.

SaNiNa skriver:

Naia´s strømper strammer så meget på hende og nu har vi prøvet med flere forskellige slage uden at finde nogen som passer til en lille passe.

Så hvilken strømpe mærke bruger i?

Min datter er meget slank, så vi har modsatte problem, men jeg kender en, som har samme problem med sin datter, hun siger strømperne fra Føtex er de eneste som ikke strammer på hende.

Anmeld

24. november 2011

SaNiNa

Benjamins'mor skriver:

Min søn har nu ikke tykke ben, men prøv at give hende strømpebukser på i stedet for.

Vi bruger skam også strømpe bukser meget, men hun bliver alt alt for varm når hun har strømåebukser under bukser hun stor sveder

Anmeld

24. november 2011

SaNiNa

Mette. skriver:

Min datter er meget slank, så vi har modsatte problem, men jeg kender en, som har samme problem med sin datter, hun siger strømperne fra Føtex er de eneste som ikke strammer på hende.

føtes dem må vi lige prøve

Anmeld

24. november 2011

Mette.

SaNiNa skriver:

føtes dem må vi lige prøve

Ja, gør det. Jeg mener de er sådan lidt rib-agtige i stoffet, du kan vist også få nogle lignede i H&M, dog er de lidt strammere.

Anmeld

24. november 2011

Moster Lagkage

her i familien har vi alle tykke ben, og især tøsepigen på 8 mdr. vi bruger hm strømper, de laver ingen mærker. og når hun bliver ældre bruger vi også hm bare en anden slags, og så folder vi kanten udover og ned, så bliver mærkerne ikke særlig slemme. men kan klart anbefale hm, vi bruger både til ungerne og til os selv. og i øvrigt folder vi alle strømperne udover og ned, sådan at strømpekanten kommer til at gå lige ved anklen, udover strømpen... hold op det lyder forvirrende

Anmeld

24. november 2011

SaNiNa

Moster Lagkage skriver:

her i familien har vi alle tykke ben, og især tøsepigen på 8 mdr. vi bruger hm strømper, de laver ingen mærker. og når hun bliver ældre bruger vi også hm bare en anden slags, og så folder vi kanten udover og ned, så bliver mærkerne ikke særlig slemme. men kan klart anbefale hm, vi bruger både til ungerne og til os selv. og i øvrigt folder vi alle strømperne udover og ned, sådan at strømpekanten kommer til at gå lige ved anklen, udover strømpen... hold op det lyder forvirrende

Hihi hvor sjovt sådan folder jeg også min strømper og gør jeg også på Nicklas og Naia.

Men har desværre prøvet hogm strømper og det er samme problem. lige nu har vi nogle strømper fra småfolk str 17-15 (hun er 8 uger) som heller ikke passer omkring benet

Anmeld

24. november 2011

Moster Lagkage

SaNiNa skriver:

Hihi hvor sjovt sådan folder jeg også min strømper og gør jeg også på Nicklas og Naia.

Men har desværre prøvet hogm strømper og det er samme problem. lige nu har vi nogle strømper fra småfolk str 17-15 (hun er 8 uger) som heller ikke passer omkring benet

hmm så er natdragter med fod måske en løsning

Anmeld

24. november 2011

SaNiNa

Moster Lagkage skriver:

hmm så er natdragter med fod måske en løsning

Ja måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.