Hvor gamle var jeres små, da de voksede ud af liften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Tulle28

Jeg har svaret 7-9 mdr. Min datter kunne ligge i hendes til hun var omkring 8 mdr. men var og er også et lille nus:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Den lykkelige

Vores var vist 3,5 måned.. synes det så klaustrofobisk ud  synes ikke den var nødvendig længere..

Anmeld

24. november 2011

Maja_4000

6 måneder
Hun sov i den i tremmesengen (:

Anmeld

24. november 2011

Benjamins'mor

Har stemt 3-5 mdr, da han var 4½ mdr.

Anmeld

24. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
MissChrista skriver:

ahh, hehe smart Tænkte godt nok også; man kan jo ikke putte dem i barnevognssele når de ligger i lift hehe

He he så skal man da i hvert fald improvisere en del

Anmeld

24. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka sov i liften til han var 6 mdr. Han er fra oktober og synes, at den gav ham en dejlig varme.

Lina sov i liften til hun var 3 mdr. Hun er fra marts og synes, at det blev for varmt for hende, at sove i den.

Anmeld

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg havde ingen lift til min datter. Har dog en i den barnevogn, jeg har købt til den lille ny

Anmeld

24. november 2011

Mother-love

Isabella var 2 måneder da den var for lille men mest i bredden. Min lille tykke pige hehe

Anmeld

24. november 2011

isimaven

zoe var 8 måneder da vi hold op med at bruge lift! men hun er også en bette en jeg tror måske hun kunne klemmes ned i den endnu (hun fyldte et år i går)... men jeg syntes bare det blev lidt for babyagtigt med lift

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

MissChrista skriver:

det har du ret i Men den følger jo typisk med når man køber i barnevogn. Det gjorde den hvert fald ved os. Tror kun vi betalte 200 kroner ekstra.. 
Hvor længe kan de ligge i voksipose? Og er den så god, som folk snakker om den er ? Overvejer at købe en - de er bare sååå dyre .. 

Laura er 2 år og 1 måned og hun sover stadig i hendes Jeg gav 1500 kr. for en original Voksipose, men den har virkelig været alle pengene værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.