Hjælp til gave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

DinNabo

FamilenStorm skriver:

Var inge og kigge.. Men er det ikke i Kbh?* Syntes nemlig ikke jeg kunne finde massag her i odense?

Det link der er i min besked, linker direkte ind til Odense

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Benjamins'mor

FamilenStorm skriver:

Havde jeg også tænkt først...

Men er lige det, når man selv skal gøre det, så er det lige det med at få det gjort.. OG så skal børnene jo også passes.. Men hey.. Får da egentlig en ide nu..

VI får spa i vores kælder om ikke så længe, og har en veninde der kan massere, så kan evt lave en wellness dag hjemme hos mig selv.. Det er både billigt og hyggeligt..

Hmm...

Super idé.

Anmeld

24. november 2011

FamilenStorm

TbCp skriver:

Kan desværre ikke lave linket blåt når jeg er på fra iPad

Jo noget i den dur.. Noget så hun lige kan blive forkælet lidt.. For det tære godt nok lidt på hende.. Og hun klare det sku SÅ flot

Anmeld

24. november 2011

FamilenStorm

DinNabo skriver:

Det link der er i min besked, linker direkte ind til Odense

Åh.. hehe

Men jo det så jeg egentlig godt... Men så gik jeg lidt fra det, da jeg så at det primør var til sportsskader.. Tænkte nemlig jeg ville give hende noget mere afslappende i stedet for "behandling" hvis du forstår?

Anmeld

24. november 2011

FamilenStorm

Hmm.. Hvordan lyder en wellness dag hjemme hos mig.. Spabad med lys og afslappende musik, en god gang afslappende massage og så tager vi ind og spiser brunch eller frokost bagefter??

Anmeld

24. november 2011

Maria-s

FamilenStorm skriver:

Hejsa piger...

Sagen er den at jeg skal til fødselsdag hos en skøn veninde på lørdag..

Vil gerne slags "velvære" gave... Hun er nemlig PT på barsel, med sine 2 tvillinger som er født 8 uger for tidligt.. (De bliver 1 år her i dec.) Men den ene er desværre ikke helt med i udviklingen, så h*n skal igennem noget træning. Så hun tager ydeligere 1 års overlov for at hjælpe..

Hun har en meget "stress"fyldt hverdag med de to, som bare kræver ALT af hende.. Så tænker jeg gerne vil give en lækker gave...

Så har i nogle gode ideer til hvad det kan være.. Budget er på omkring 200kr og det skal være omkring Odense..

På forhånd tak

Det lyder da som en super ide med wellness hjemme hos dig selv Derudover kan du jo også gi hende et "gavekort" på pasning af børnene. Evt. hjemme ved hende selv. Så kan hun SOVE, eller bare ligge sig ind i sengen og læse et sladderblad. Men jeg kunne forestille mig at der ikke er meget "mig tid" når man har tvillinger.

Eller en omgang rengøring? Men ved ikke hvordan hun har det at andre gør rent i hendes hjem?

Jeg ved i hvert fald (og jeg er kun mor til én og en helt alm. dejlig dreng uden problemer) hvor træt man kan være og hvor lidt overskud man nogengange har til alle de huslige pligter......

Eller er der en mand der kan passe børnene? Hvis ja så evt. en gang "wellness-cafe-besøg" Først en hyggelig gåtur (hvis vejret selvfølgelig er til det!) og så noget dejligt GOD mad! For dét glemmer jeg i hvert fald også tit til mig selv...

Ved ikke.... Det var ikke fordi det var det helt store jeg kunne byde ind med  

Anmeld

24. november 2011

FamilenStorm

Maria-s skriver:

Det lyder da som en super ide med wellness hjemme hos dig selv Derudover kan du jo også gi hende et "gavekort" på pasning af børnene. Evt. hjemme ved hende selv. Så kan hun SOVE, eller bare ligge sig ind i sengen og læse et sladderblad. Men jeg kunne forestille mig at der ikke er meget "mig tid" når man har tvillinger.

Eller en omgang rengøring? Men ved ikke hvordan hun har det at andre gør rent i hendes hjem?

Jeg ved i hvert fald (og jeg er kun mor til én og en helt alm. dejlig dreng uden problemer) hvor træt man kan være og hvor lidt overskud man nogengange har til alle de huslige pligter......

Eller er der en mand der kan passe børnene? Hvis ja så evt. en gang "wellness-cafe-besøg" Først en hyggelig gåtur (hvis vejret selvfølgelig er til det!) og så noget dejligt GOD mad! For dét glemmer jeg i hvert fald også tit til mig selv...

Ved ikke.... Det var ikke fordi det var det helt store jeg kunne byde ind med  

Tak for indput..

HAr selv en datter på 13 mdr, så ved hvor lidt overskud der kan være.. Så 2 på en gang og så som der SÅ lang fra hinanden udvilklingsmæssigt må være enormt hårdt...

Hjælper hende allerede hver tirsdag med lidt aflastning og hvad der ellers kan være brug for, såsom hvis de skal køres til træning med den ene osv..

Der er en far til at tage dem, og ellers er deres familie også rigtig søde til at hjælpe med dem og give dem lidt fri.. Så der vil helt sikkert være mulighed for en hel forkælelsesdag..

Ihh.. Laver da en hel hyggedag til hende.. Så en god gåtur vil da helt sikkert passe ind..

Mange tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.