Anonym skriver:
Mit spørgsmål omhandler de nedre regioner på min søn! Er simpelthen nød til at spørge jer til råds, da jeg er ret nervøs
Jeg fik at vide, at jeg IKKE må trække forhuden tilbage for at rense, når jeg skifter ble. Det har jeg selvfølgelig ikke gjort. Men, i dag da jeg får kikket nærmere på min søns(penis) ser det faktisk ud som om at noget af forhuden er vokset sammen!! Ved godt det lyder mærkeligt, og tro mig det er svært at forklare præcist(han er 4 mdr.)... Skal det være sådan at det yderste hud(forhuden) er UMULIG at trække tilbage? Det eneste der er at se på forhuden, er et MEGET lille hul, som der kun lige akurat kan komme en stråle urin ud af. Selve penishovedet ville ALDRIG kunne komme frem af det lille hul? Synes bare det så anderledes ud da han vær yngre...Håber ikke jeg støder nogen ved mit spørgsmål, men jeg er rædselsslagende for at det er forhudsforsnævring
Kan det passe at hullet vokser sig større, således at forhuden kan trækkes tilbage på et tidspunkt?
Det plejer den normalt at gøre..at vokse sig større. 
Og når smådrengene kommer i "pillealderen" så begynder de som regel selv at rumstere med forhuden, og så giver den sig gradvist.
Så indtil videre skal du endelig ikke bekymre dig, men tag evt. en snak med SP, hvis du er urolig.
Min søn er delvist omskåret, fordi hans vitterligt var forsnævret, og led af gentagne betændelser under forhuden, men det klarede lægen med et lille snit, og så var alle problemer løst. Han sagde, at det er først i 4-6 års alderen, man normalt kan vurdere om en dreng evt lider af det, med mindre de får de der gentagne betændelser.

Kærligst
Sussie
Anmeld