Den der besættende babyduft..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Mor til Mike

Jeg synes min søn har den her voldsomt besættende duft, der bare gør mig helt skør i hovedet af kærlighed, og får nærmest min krop til at springe af følelser! 

Andre der havde det på samme måde med deres baby? Både mig og min mand er blevet helt besat af vores søn og hans duft. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

SussieThyssen

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Jeg synes min søn har den her voldsomt besættende duft, der bare gør mig helt skør i hovedet af kærlighed, og får nærmest min krop til at springe af følelser! 

Andre der havde det på samme måde med deres baby? Både mig og min mand er blevet helt besat af vores søn og hans duft. 

Jepp..det er feromoner, som påvirker og tilsidesætter agressionsmønstre. 

Og jo..der findes ikke noget skønnere end duften af en ren og lækker baby..især håret, hvilket ikke er så mærkeligt, for det største feromonduftcenter findes netop i små kirtler i hovedbunden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. november 2011

Krussedulle

dejlig følelse.. Og gud hvor jeg kender den

Anmeld

23. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Ohh der findes ikke en bedre duft, jeg kan blive helt høj af det

Anmeld

23. november 2011

A&F

Duften af sin baby er dejlig. I love it

Anmeld

23. november 2011

TaAsJu

Mmhh det var det bedste.. Glæder mig til det igen bliver min tur

Anmeld

23. november 2011

-Sigrid-

Jeg kender den, selvom jeg ikke har født endnu

En af de mest berusende følelser er at sidde med et barn på under et halvt år og bare kysse deres hovedbund og sniffe

Anmeld

23. november 2011

Toshiba

ja sådan en helt nyfødt duft.... fantastisk....

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

jeg syntes altid min søn lugtede af gylp, og det var virekelig ikke en duft/stank der tiltalte mig... 

og nu lugter han af skiftevis, lort. leverpostej og bræk.. så ikke fordi det er så fantastisk.. 

Anmeld

24. november 2011

TbCp

isabellamor skriver:

jeg syntes altid min søn lugtede af gylp, og det var virekelig ikke en duft/stank der tiltalte mig... 

og nu lugter han af skiftevis, lort. leverpostej og bræk.. så ikke fordi det er så fantastisk.. 

Hahaha jeg synes altså heller ikke der var særlig meget lækker duft over Liva i starten, tværtimod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.