Dukke erfaringer søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Muffin

Rubens barn baby dukke - Gider en tøs på 3 år lege med sådanen ? Nu har hun jo så fint skrevet storpige dukkevogn på listen til julemanden. Men dukkerne vi har haft købt til hende har aldrig rigtig hittet herhjemme (bla babyborn og andre plast dukker der kan snakke, tisse osv), så nu er vi på jagt efter en ny til dukkevognen som julemanden kommer med, der er mere blød i det og faldt over rubens dukker. De er da for nuser  Men tænker om de mon er for bløde..

Har også set en sød dukke annabel der er en mellemting mellem blød og plast  Forvirrende. Anbefal mig en yndlingsdukke til et pigebarn på 3 store år hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Dinna88

I skal helt klart tjekke Chu Chu dukken!

Jeg kan ikke lige umiddelbart finde den på google, så ved ikke om de laves mere, men jeg er nu ret sikker på, at jeg så den i BR her sidst jeg var der.

Dukken er blod i kroppen men med plastik hoved, hænder og fødder. Jeg havde den og ELSKEDE den og nu har min niece den. Den er bare helt perfekt og min niece er rigtig god til at bære den fordi jeg er blød i kroppen - det er noget sværere med babyborn f.eks.

Anmeld

27. november 2011

lene

vil anbefale anna bell dukken, min datter på 4 fik den i 2 års fødselsdag gave og den er satdig favoritten her hjemme. hun leger stadig meget med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.